Jump to content

Recommended Posts

Witam wszystkich modelarzy. Mam dwanaście lat i niedawno zainteresowałem się budowaniem samolotów RC, więc założyłem konto na tym forum, ponieważ nie znam się za bardzo na takich rzeczach.

Jacek T.

Witam,

Aby odpowiedzieć na to pytanie, muszę napisać, że bardzo chciałem założyć konto na tym forum, więc użyłem opcji ,,Rejestracja” i założyłem konto (właśnie z loginem Jacek R. M. T.), ale e-mail aktywujący nie dochodził pomimo tego, że używałem opcji ,,Wyślij ponownie e-mail aktywujący”. Później spróbowałem zmienić adres e-mail, ale nie mogłem bo nie dostałem e-maila aktywującego, w którym znajdują się potrzebne do tego informacje. Pewnego dnia pomyślałem, że jeśli dalej będę czekać na tego e-maila aktywującego, to o koncie na forum będę mógł tylko pomarzyć, więc postanowiłem użyć opcji ,,Rejestracja nowego konta” (myśląc, że jest to opcja polegająca na tym, że stare konto jest usuwane i powstaje nowe oraz sądząc, że jeśli ta opcja jest udostępniona, to na pewno jest ona zgodna z regulaminem), tylko że używając tej opcji musiałem zmienić login, więc zmieniłem go na Jacek T.

Pozdrawiam,

Jacek T.

Ok, stare konto już usunięte, zobacz czy obecne Ci chodzi. Powinno już śmigać jak należy.

Pozdrawiam !

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By młodszypilotamatormodelarz
      Witam,
      Właśnie wróciłem z Norymbergii - ach co tam było albo czego nie było.... zobaczcie relację z modelarskiej hali nr 7, nowości 2016 i również już znane modele, niektóre po liftingu. Trzy dni biegania z kamerą z wywieszonym jęzorkiem i z bananem od ucha do ucha..... sama radość 

• Guest Gimmik.pl1
      By Guest Gimmik.pl1