Kamilos Posted November 3, 2013 Share Posted November 3, 2013 Witam, dumam i dumam czy na gwiazdkę nie sprawić sobie blade 120sr.Mam oczywiście wiele pytań(no może nie tak wiele ): 1)Nie jestem do końca pewien czy zbinduje się on z nadajnikiem Turnigy 9x, jestem dosyć początkującym w dziedzinie helikopterów narazie latałem samolotami typu easy star i alpha 1500 więc nie mam największego doświadczenia, 2)Czy on nadaje się do nauki podstawowych akrobacji typu:przewrót na plecy itp, Jak coś oblatałem lame V4 wywnioskowałem że nic z niej się ciekawego nie nauczę a zależy mi na tym żeby model mógł latać w hali(wiem że 450-tką też moge ale cena mi nie pasi). Podsumowywując zależy mi na cenie i "uniwersalności" modelu żeby np. na wyjazd mógł go zabrać(chodzi mi o to żeby go wsadzić np. do plecaka i jechać do cioci na wieś). Jestem otwrty na nowe propozycje (ale nie typu daj se spokuj i kup tą 450-tke z hobbykinga) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spoco Posted November 4, 2013 Share Posted November 4, 2013 1) Podobno się da ale jest to niezła rzeźba i wymaga sporo zabawy. Na oryginalnym firmware bez przeróbek na pewno nie pójdzie. 2) Nie Jak chcesz malucha do 3d to ze stajni e-flight polecam mcpx ale to też nie pod turnigy9x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamilos Posted November 5, 2013 Author Share Posted November 5, 2013 Aha, dobrze zastanowie się. Link to comment Share on other sites More sharing options...
idfx Posted November 5, 2013 Share Posted November 5, 2013 Zbinduje, nie zbinduje ... to zależy od kompletu aparatura-odbiornik. Jeśli włożysz odbiornik pod T9X to się zbinduje i nie ma innej opcji. Nie latałem helikami (poza prostymi zabawkami na podczerwień), ale wiele osób lata na T9X i nie narzeka. Link to comment Share on other sites More sharing options...