Skocz do zawartości

Blade 120sr


Kamilos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

dumam i dumam czy na gwiazdkę nie sprawić sobie blade 120sr.Mam oczywiście wiele pytań(no może nie tak wiele :P ):

1)Nie jestem do końca pewien czy zbinduje się on z nadajnikiem Turnigy 9x, jestem dosyć początkującym w dziedzinie helikopterów narazie latałem samolotami typu easy star i alpha 1500 więc nie mam największego doświadczenia,

2)Czy on nadaje się do nauki podstawowych akrobacji typu:przewrót na plecy itp,

Jak coś oblatałem lame V4 wywnioskowałem że nic z niej się ciekawego nie nauczę a zależy mi na tym żeby model mógł latać w hali(wiem że 450-tką też moge ale cena mi nie pasi).

Podsumowywując zależy mi na cenie i "uniwersalności" modelu żeby np. na wyjazd mógł go zabrać(chodzi mi o to żeby go wsadzić np. do plecaka i jechać do cioci na wieś).

 

Jestem otwrty na nowe propozycje (ale nie typu daj se spokuj i kup tą 450-tke z hobbykinga)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbinduje, nie zbinduje ... to zależy od kompletu aparatura-odbiornik. Jeśli włożysz odbiornik pod T9X to się zbinduje i nie ma innej opcji. Nie latałem helikami (poza prostymi zabawkami na podczerwień), ale wiele osób lata na T9X i nie narzeka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbinduje, nie zbinduje ... to zależy od kompletu aparatura-odbiornik. Jeśli włożysz odbiornik pod T9X to się zbinduje i nie ma innej opcji. Nie latałem helikami (poza prostymi zabawkami na podczerwień), ale wiele osób lata na T9X i nie narzeka.

blade o którym wspomina autor (i z tego co wiem to znakomita większość) ma płytkę all in 1 (w tym wypadku 5in1) z wbudowanym odbiornikiem, cieżko byloby to obejść ;) Raczej aby latać tym helikiem trzeba dostosować nadajnik do standardów spectrum (dsm)