Łukasz69 Posted December 22, 2006 Share Posted December 22, 2006 Witam! Mam dylemat, ponieważ mam silnik elektryczny(w instrukcji jest napisane, że trzeba używac pakietu 7.2V) a ja mam 8.4V. I nie wiem czy moge spokojnie "na nim latac" czy silnik się nie przepali!??!? :roll: Za wszystke odpowiedzi z góry dziękuje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted December 22, 2006 Share Posted December 22, 2006 Jesli to silnik szczotkowy to bedzie pracowal krocej , ale bez przesady zaraz sie nie spali. Jesli to bez sczotka to nie bedzie zadnych problemow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Motylasty Posted December 22, 2006 Share Posted December 22, 2006 Daj tylko dobre chłodzienie i nie będzie problemów. Na Spedzie 400 7,2 latam cały czas z pakietami Kan 1050 8 cell (9,6V). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel_W Posted December 22, 2006 Share Posted December 22, 2006 A ja na MIG-u 6V latam z pakietem 8,4V. Jeśli nie przeciążysz silnika to wszystko będzie OK, dla napędu bezpośredniego śmigła do 400 to: do szybkiego modelu 5,5x4,5; 5x4,3; do wolniejszych modeli 6x3 i 6x4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doman Posted December 22, 2006 Share Posted December 22, 2006 Speed czterysetce nierówny ;-) Spokojnie sezony żyją silniki Speed 400 6V +8 ogniw(9.6V), oczywiście jest tu ważny dobór śmigła. Najważniejsze by silnik się nie przegrzał - to jest klucz do sukcesu. Zresztą... niektórzy mawiają że zabawa się zaczyna przy 400 6V i 10 ogniwach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 No zabawa jest swietna przez ok .1,5 godziny Potem tez jest swietnie jak sie szuka nowego silnika :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doman Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 3 lata mam speeda 6V który jeździ na 9.6V. Stan idealny. Komutator ładnie wygląda, szczotki są w dobrym stanie, panewki też. Ten sam latał też trochę na 12V, jakoś mu to nie szkodziło 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 Ja Graupnerowskim Seppdem latałem na Li-Pol 3s1p szkoda zę tylko 5minut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doman Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 Hoho, z ciekawości się zapytam, jakie śmigła dajesz i jakie ma chłodzenie? 6V czy 7.2V? I jaki prąd ciągnie? Myślałem właśnie o 3 lipolach do speeda, ale uznałem że to overkill ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted December 23, 2006 Share Posted December 23, 2006 śmigło drewniane skłądane własnoręcznie zrobione 5x3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.