Skocz do zawartości

prosty depronowiec


Kuba_s

Rekomendowane odpowiedzi

Mi się udało zdemontować zembatkę po podgrzaniu zapalniczką. Ośkę trzeba skrócić tak aby silnik po wciśnięciu ile się tylko da nie tarł osią o duże koło przekładni. Ośka jest twarda więc bez kątówki lub dremelka z małą tarczą tnącą się namęczysz z obcięciem.

U mnie praca przekładni była raczej głośna - taki urok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba_s,

 

przecież Ci mówiłem, że oś silnika trzeba skrócić.

 

A jeśli chodzi o głośną pracę przekładni to ja swoją przekładnię rozebrałem i "wypełniłem" w środku smarem - raz, że zmiejsza on tarcie a dwa jeśli cała przekładnia jest wypełniona smarem to znacznie ją to wygłusza.

 

Pozdrawiam

 

Edit:

 

w/g instrukcji do przekładni oś silnika powinna mieć 9,5 mm - na stronie mp jet można pobrać instrukcję do przekładni w formacie pdf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem :oops: ale jestem początkujący i pomyślałem sobie że lepiej nie skracać bo jeszcze utnę za dużo i będzie klops :oops: . Tylko, że teraz próbuje zdjąć tą zębatkę i nie mogę. Lutownicą próbowałem ale nie da się, a zapalniczką jak robię to idzie aż dymek z tej zębatki ale zejść nie chce. :( . Ma ktoś może jeszcze jakiś sposób. Aha i jeszcze odpowiednio wyciągnięty wniosek:

ZAWSZE SŁUCHAJ DOŚWIADCZONYCH MODELARZY :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EEE ups :oops: . A na Kropelkę się nie da?

 

EDIT:

I od razu następne pytania:

Mam taki regulator do silnika(jakiś chinski) wyciągnięty z motoszybowca i chodził pod silnikiem 400, to czy "uciągnie" silnik 400 z przekładnią 4:1 ?

I druga rzecz czy taki pakiecik da radę w tym samolocie: KAN Ni-MH 8.4V 7XAAA 600mAH ?

Byłbym wdzięczny za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodził pod 400'tka to czemu ma nie "uciągnąć"?

Co do kropelki.Jeśli już nią skleisz to nie wiem czy przy następnym zdjęciu zębatki(jeśli takowe będzie potrzebne)to wątpię,że uda Ci się rozgrzać ją zapalniczka bądź lutownica i zdjąć z ośki.Są do tego specjalne preparaty.

A pakiet myślę, że na początek wystarczy( sam z taki zaczynałem :) )

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki regulator do silnika(jakiś chinski) wyciągnięty z motoszybowca i chodził pod silnikiem 400, to czy "uciągnie" silnik 400 z przekładnią 4:1 ?

 

Silnik z przekładnią ciagnie o wiele mniej A niz bez przekładni więc bez problemu możesz go użyć.

Co do pakietu to wydaje mi się że lepiej kupić coś innego np

 

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=612

 

Lub dołożyć troche i kupić jakiegoś li-pola jeżeli masz ładowarke do li-poli .

Według mnie ogniwa kan i podobne to przestarzała technologia i prędzej czy później kupisz pakiet li-pol bo będzie o wiele bardziej wydajniejszy.Proponuje sie zastanowić najtańsza ładowarka to koszto około 50zł + pakiet około 90zł i masz około 25 minut latani

na silniku 400 z przekładnią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował coś takiego.. pakiet 3s 1300mAh lub 3s 1000mAh

 

http://perfecthobby.pl/index1.php?idtowar=843

 

Co do ładowarki to nie wiem jaka jest w Lamie ale moze byc np taka.

 

http://www.rcpro.pl/index.php?a=opis&k=12&id=20

 

Polecam poczytać o li-polach bo na prawdę warta dla własnego bezpieczeństwa 8)

 

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=955

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.