Barlu Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam:) Czy jeśli regulator "posiada" 45A może mieć podpięty pod siebie silnik który pobiera np. 18A? Nie jestem pewien, tatuś też nie jest :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Podpiąć możesz, nie bedzie problemów, tylko czy nie szkoda tracić wagi i kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Mniejszym prądem można bez obaw obciążyć, maksymalnego- podanego przez producenta lepiej nie przekraczać bo zrobi się smażalnia regulatorów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Kasy nie szkoda. A waga, no to jest trochę. Ale o to się nie martw :wink: (dzięki za troskę) Chodziło mi tylko o to czy nie trafi szlak silnika mi :mrgreen: Wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob Mc Fly Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Silnika szlag nie trafi- regulator nie wmusi w niego więcej prądu niż silnik pobiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Kasy nie szkoda. Ale szkoda zachodu... Zwróć uwagę, że to jest aukcja prywatna :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 No właśnie... Zauważyłem po czasie Zapytałem by mieć pewność i nie zwróciłem uwagi :shock: Cho***roba. Ale na przyszłość będę wiedział, przyda sie :wink: (właśnie nie wiedziałem szlag czy szlak :roll: ) A jeszcze jedno, czym się różni regulator 2-kierunkowy od jednokierunkowego? Czy dwukierunkowe można w "lotnictwie" wykorzystać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Printer Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Dwukierunkowe są do aut, by można jechać do tyłu. Jak chcesz mieć ciąg wsteczny w samolocie to możesz taki regl. dać (ale poważnie, gdześ to stosowali -jako hamulec w locie!) Dobrze mieć trochę mocniejszy regl niż potrzeba, bo wtedy na regulatorze jest mniejszy opór prądowy i mniejsze straty, mniej się grzeje i gdybyśmy go kiedyś chcieli wykorzystać do mocniejszego silnika to mamy jak znalazł (ale bez przesady oczywiście) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.