Barlu Posted January 31, 2008 Posted January 31, 2008 Witam:) Czy jeśli regulator "posiada" 45A może mieć podpięty pod siebie silnik który pobiera np. 18A? Nie jestem pewien, tatuś też nie jest :roll:
Leda_g Posted January 31, 2008 Posted January 31, 2008 Podpiąć możesz, nie bedzie problemów, tylko czy nie szkoda tracić wagi i kasy.
Rob Mc Fly Posted January 31, 2008 Posted January 31, 2008 Mniejszym prądem można bez obaw obciążyć, maksymalnego- podanego przez producenta lepiej nie przekraczać bo zrobi się smażalnia regulatorów :wink:
Barlu Posted January 31, 2008 Author Posted January 31, 2008 Kasy nie szkoda. A waga, no to jest trochę. Ale o to się nie martw :wink: (dzięki za troskę) Chodziło mi tylko o to czy nie trafi szlak silnika mi :mrgreen: Wielkie dzięki
Rob Mc Fly Posted January 31, 2008 Posted January 31, 2008 Silnika szlag nie trafi- regulator nie wmusi w niego więcej prądu niż silnik pobiera.
Ładziak Posted January 31, 2008 Posted January 31, 2008 Kasy nie szkoda. Ale szkoda zachodu... Zwróć uwagę, że to jest aukcja prywatna :>
Barlu Posted January 31, 2008 Author Posted January 31, 2008 No właśnie... Zauważyłem po czasie Zapytałem by mieć pewność i nie zwróciłem uwagi :shock: Cho***roba. Ale na przyszłość będę wiedział, przyda sie :wink: (właśnie nie wiedziałem szlag czy szlak :roll: ) A jeszcze jedno, czym się różni regulator 2-kierunkowy od jednokierunkowego? Czy dwukierunkowe można w "lotnictwie" wykorzystać?
Printer Posted February 2, 2008 Posted February 2, 2008 Dwukierunkowe są do aut, by można jechać do tyłu. Jak chcesz mieć ciąg wsteczny w samolocie to możesz taki regl. dać (ale poważnie, gdześ to stosowali -jako hamulec w locie!) Dobrze mieć trochę mocniejszy regl niż potrzeba, bo wtedy na regulatorze jest mniejszy opór prądowy i mniejsze straty, mniej się grzeje i gdybyśmy go kiedyś chcieli wykorzystać do mocniejszego silnika to mamy jak znalazł (ale bez przesady oczywiście)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.