mariopilot Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Jak brakuje mocy to jest prosty zabieg sciągasz cylinder mierzysz średnice mnożysz razy 60% i to co ci wyjdzie to jest szerokość kanału wylotowego pilnik i do roboty ,po uzyskaniu rozmiaru krawędzie lekko załamac .Powinna byc duża poprawa można jeszcze podtoczyc cylinder od dołu o 0,5mm .Te dwa zabiegi wystarczą na pewno mocy starczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Rozumuję, że nie zmieniam wysokości kanału wylotowego, tylko pod kątem poszerzam wylot w ramach otworu do podłączenia tłumika? O toczeniu cylindra masz na myśli planowanie aby zwiększyć sprężanie? Niestety ten cylinder ma w komplecie głowicę, więc musiałbym naciąć tłok przy oknie wlotowym. Tego akurat nie chcę robić. Zacznę od policzenia długości dolotu i polerki. Spróbuję też odpalić silnik bez tłumika. Planowałem ten silnik użyć z jak najmniejszą liczbą przeróbek, ale chyba się nie uda Pewnie jak w wielu przypadkach "się narobię" a potem i tak kupię silnik modelarski albo będę udawał, że ten mój jest najlepszy na świecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter C-c Opublikowano 10 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2014 Regulacja gaźnika była na tym śmigle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariopilot Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Rozpiłuj wydech na szerokosc a cylinder z głowicą jest jako całosc,Ja podtaczam podstawe cylindra i wtedy głowica z cylindrem idzie niżej i masz wiekszy stopien sprezania ten pomysł sie sprawdza w silnikach i daje efekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Mariusz, dziękuję. Będę próbował. Piotr - Mam regulację jedną śrubką. To jest chyba śrubka L, więc dużego manewru nie ma. Oczywiście, że kręciłem. Udało mi się powtarzalnie rozpędzić do 6900 RPM na śmigle 16x6. Teraz każde 50 RPM więcej to sukces. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piter C-c Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Raczej kompresja słaba ,może pierścień do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Kompresja słaba, bo ten typ tak ma. Z obliczeń http://personal.osi.hu/fuzesisz/strc_eng/ wynika, że przy 6900 mam 100% nominalnej mocy (0,9 HP) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariopilot Opublikowano 11 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2014 Panowie mi udało sie z 50cm od kłada bez rozpiłowywania kanałów uzyskac8,5kg ciągu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 3 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Dostałem gaźnik Walbro od jakiegoś silnika 26cc. Przelot wyraźnie o większej średnicy. Pole przekroju prawie jeszcze raz take duże. Bez specjalnej regulacji, na ustawieniach podstawowych (chyba 1,5 i 1 obrót) od razu dużo lepsza praca. Obroty 7500 - 7600 na tym samym śmigle. Nawet jakby ładniej hałasuje. Silniczek ma więc potencjał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motofan11 Opublikowano 19 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2014 Ostatnio rozebrałem dwa silniki celem przystosowania na modelarskie silnik od dmuchawy do liści 32ccm i od piły 35ccm zauważyłem ,że silnik od piły jest stworzony do cięższej pracy niż ten w dmuchawie, gdyż silnik od piły ma sworzeń korbowodowy o śr 12mm w dmuchawie 10mm a sworznie na tłoku mają odpowiednio 10mm i 8 mm ,jednak silnik od piły ma niekorzystny układ gaźnik tłumik w poprzek osi wału a silnik od dmuchawy ma te elementy wzdłuż osi wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 witam Przypadkiem stałem sie posiadaczem tego silnika z kosy partner. Silnik jest sprawny i ładnie pali. Mam pytanie do bart07 , a mianowicie jeśli rozbierałeś ten silnik to jak mam to rozmontować ? tzn jak wyciągnąć "wał" z obudowy ? mam wybić te łożyska ?? Może ktoś pomoże, nie chcę go uszkodzić. Czy do odpalania rzeczywiście użyłeś tego ? http://hobbyking.com/hobbyking/store/__13767__Replacement_Complete_Ignition_Set_for_Single_Cylinder_Gas_Engines.html z góry dziękuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Wał powinien bez problemu wyjść z łożyska w stronę korbowodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Oczywiście po zdjęciu pierścienia sprężystego. Ja zostawiłem magneto, Natomiast silnik nie poleciał (jeszcze)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Pierścień zdjęty, nie chciało to w żaden sposób wyskoczyć. Ale bede jeszcze próbował. Mam zamiar założyć mu zapłon elektryczny, zobaczymy co z tego wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Pukaj młotkiem w wał od strony gwintu przez jakieś drewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motofan11 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 A tu silniczek popełniony przeze mnie 32 ccm już odpalony ale jeszcze nie zbadany dokładnie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekb Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Jak nie udało się wybić wału, to proponuję zrobić tak włóż całość do zamrażalnika aż się dobrze zamrozi następnie przez rękawicę włóż obudowę do gorącej wody ale tak żeby nie zamoczyć wału ewentualnie mokra gorąca szmata. powinno wypaść bez stukania. Tak się wkładało tuleje zaworowe i tuleje cylindrów w dawnych czasach pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkdarch Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Pierścień zdjęty, nie chciało to w żaden sposób wyskoczyć. Ale bede jeszcze próbował. Mam zamiar założyć mu zapłon elektryczny, zobaczymy co z tego wyjdzie. Zrób jak pisze Jacekb ale możesz użyć opalarki elektrycznej do podgrzania karteru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Niektóre elementy a w zasadzie łożyska bywają wklejane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi