Jump to content

MVVS 4,6 zardzewiał :(


attyla

Recommended Posts

Mam problem, zostawiłem silnik na półce w garażu na mniej więcej miesiąc, kiedy wczoraj poszedłem go trochę podocierać zauważyłem że większość elementów silnika typu śruby , iglica, świeca pokryła się nalotem z rdzy :(, wiem moja wina , silnik odpalił bez problemu ale przy bliższym przyjrzeniu zauważyłem w otworze gaźnika że na powierzchni widocznej na zdjęciu widać zacieki z rdzy :(

 

rdzxu4.th.jpg

 

jak usunąc te ślady nie niszcząc silnika ?, czy raczej szykować się na wymianę całej części ?

Link to comment
Share on other sites

to zrób to :D

 

Zależy który gaźnik, były starsze gaźniki mvvsa, podobne lub takie same jak w silnikach Modela, one chyba rzeczywiście wymagały rzeczonej przeróbki, sprawa ma się inaczej w kwestii nowych gaźników, wykonane one są poprawnie, a silniki regulują się wyśmienicie, przejście ideał. Przelatałem na takim nowym gaźniku (identyczny jak twój) z silnikiem dychą cały sezon.

Link to comment
Share on other sites

dokładnie ten gaźnik co na fotce :D mam taki sam i tez swoje wylatałem, jak się go wyreguluje to jest ideał, ale proces regulacji jest ciężki bo małe nacięcie jest i minimalny ruch iglicy wprowadza duże zmiany :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.