Krzyś63 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Dostałam na urodziny od swoich dzieci model AT-6 Texan 1/2A KIT - Samolot HERR. Zakupiony on został w modele.sklep. Ponieważ nigdy nie robiłem przeróbek ze spalinówki na elektryka proszę o pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sauberx009 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Z opisu w sklepie wynika ze jest to mały model więc dużych zmian nie będzie. Zmieniasz jedynie przednią część modelu a reszte wykonujesz bez zmian, wage podają 540 gram więc pierwsza potrzebna czynność to dobór silniczka o ciągu ok 600gram. przewiduje ze silnik bd mocowany przed wręgą więc wystarczy jakiś mały dzwoneczek :> przykład silniczka znalezionego na szybko:http://abc-rc.pl/p/163/585/silnik-emax-c2812-kv1534-170w-cf2812-silniki-firmy-emax-silniki-elektryczne.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skraf Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Z tym silnikiem model będzie ledwie latać... Ciąg wg. mnie conajmniej 800g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 To nie akrobat Rafale. W zupełności wystarczy dzwonek typu emax cf2812 lub cf2822. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skraf Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Mimo, że to nie akrobat, to ja osobiście lepiej czuje się gdy mam lekki nadmiar mocy i z tego co słyszę, to większość znajomych mi modelarzy również. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Lekki nadmiar owszem, zaproponowałeś silnik o ciągu prawie dwa razy większym niż waga modelu (chyba, że producent coś naciąga) Z mojego doświadczenia aby dynamicznie się wznosić wystarczy już stosunek mocy do wagi 0.9. Nie musi być nawet większy niż waga modelu. Po to samolot ma skrzydła aby korzystać z siły nośnej. Ale jeśli by ktoś chciał nieograniczenie przyspieszać lecąc świecą w górę to tak masz rację, wtedy ciąg 2:1 jest jak najbardziej wskazany. To już zależy od modelu. Wilga, która lata jak odrzutowiec nie wygląda naturalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyś63 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Witam proszę o jeszcze jedna informację. Czy sinik mocować bezpośrednio do wręgi silnikowej czy budować "domek" oraz drugie pytanie czy zasilanie montować w miejscu zbiornika na paliwo z zachowaniem SC. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Sz Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 Witam proszę o jeszcze jedna informację. Czy sinik mocować bezpośrednio do wręgi silnikowej czy budować "domek" oraz drugie pytanie czy zasilanie montować w miejscu zbiornika na paliwo z zachowaniem SC. Pozdrawiam Przymierz/przyłóż silnik do wręgi i załóż osłonę wtedy zobaczysz czy będziesz musiał budować "domek". Pakiet możesz zamontować w miejsce zbiornika na paliwo o ile się zmieści, ale to zrób na samym końcu jak będziesz miał już zamontowany silnik i inny osprzęt w modelu. Bo może się okazać, że sc w tym miejscu się zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi