RomanJ4 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 http://www.evicengines.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 co za dziwadło ... Ciekawa technicznie konstrukcja, pierwszy raz widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zamiast wałka rozrządu, popychaczy, klasycznej klawiatury, ma sterowane elektroniką elektromagnesy otwierające zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1353521.html Z jednej strony oszczednośc energii, możliwość przełączania w tryb 2suw, 4suw, 6suw, płynnej regulacji siły hamowania silnikiem i dynamicznej zmianie faz rozrządu. Ale z drugiej elektronika musi być naprawde niezawodna i odporna na zakółcenia. Poza tym na samym pradzie ciężko bedzie osiągnąć wyższe obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 http://www.elektroda...pic1353521.html możliwość przełączania w tryb 2suw, 4suw, 6suw, możesz to rozwinąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi