tlenex98 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Nigdy nie budowałem własnej makiety samolotu. Miałem 2 RTF'y i (aktualnie) mam jednego ARF'a. Chciałbym aby mój pierwszy model nie był skomplikowany do wykonania. Dodam też że posiadam luzem: -3 serwa TowerPro 5g -silnik RAY-OUTRUNNER CD-ROM do udźwigu samolotów do 350g(trenerki), 250g(akrobaty i 3D) -regulator pasujący do silnika -nadajnik oraz odbiornik Jestem zielony w budowaniu makiet więc proszę o wyrozumiałość i dokładne opisanie każdej Waszej wypowiedzi Z góry wielkie dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkozi Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 http://pfmrc.eu/inde...d-czego-zaczac/ Latasz już modelami, a napalonyś jak "młody". Z tymi gratami zrób sobie deskolota YAK 54 z planów Gene Bonda. Zbudujesz w parę godzin, polatasz, pójdziesz pod koc spuścić parę i weźmiesz się za budowę RWD od Skazoo albo któregoś z modeli kolegi Motylastego. Jak zbudujesz to kupisz sobie mocniejszy silnik za parę zeta w dziale giełda i będziesz woził się zacnym modelem. Podałem Ci już plan na cały przyszły sezon ubiegając Twoje pytania, teraz drukuj plany, czytaj wątki i daj znać, czy RWD poleciał. Jak poleci to zbuduj ze cztery następne i jak nabierzesz umiejętności i będziesz umiał posługiwać się laubzegą to pomyślisz o makiecie. Buziaki pa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Pytanie jest o makietę...ale prostą do wykonania. Ciężka rzecz, nie wiem czy ktoś stworzył kiedykolwiek takie plany. Jeszcze pod depron! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...