Skocz do zawartości

Ma ktoś jakieś fajne plany do budowy samolotu z depronu?


tlenex98

Rekomendowane odpowiedzi

Nigdy nie budowałem własnej makiety samolotu. Miałem 2 RTF'y i (aktualnie) mam jednego ARF'a. Chciałbym aby mój pierwszy model nie był skomplikowany do wykonania. Dodam też że posiadam luzem:

-3 serwa TowerPro 5g

-silnik RAY-OUTRUNNER CD-ROM do udźwigu samolotów do 350g(trenerki), 250g(akrobaty i 3D)

-regulator pasujący do silnika

-nadajnik oraz odbiornik

Jestem zielony w budowaniu makiet więc proszę o wyrozumiałość i dokładne opisanie każdej Waszej wypowiedzi :)

Z góry wielkie dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://pfmrc.eu/inde...d-czego-zaczac/ Latasz już modelami, a napalonyś jak "młody". Z tymi gratami zrób sobie deskolota YAK 54 z planów Gene Bonda. Zbudujesz w parę godzin, polatasz, pójdziesz pod koc spuścić parę i weźmiesz się za budowę RWD od Skazoo albo któregoś z modeli kolegi Motylastego. Jak zbudujesz to kupisz sobie mocniejszy silnik za parę zeta w dziale giełda i będziesz woził się zacnym modelem. Podałem Ci już plan na cały przyszły sezon ubiegając Twoje pytania, teraz drukuj plany, czytaj wątki i daj znać, czy RWD poleciał. Jak poleci to zbuduj ze cztery następne i jak nabierzesz umiejętności i będziesz umiał posługiwać się laubzegą to pomyślisz o makiecie. Buziaki pa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na planach jest zaznaczona lotka. Odcinasz ją od skrzydła, "ostrzysz" depron, aby krawędzie styku wyglądały tak >< i łączysz je na taśmę pakową. Potem już zostaje wyważenie, sprawdzenie modelu w szybowaniu po rzucie bez silnika, trymowanie i delikatnie w górę na 50% mocy silnika. Tylko nie pionowo w górę :)

Budowę podobnego modelu możesz podpatrzeć tutaj:

http://forum.mydlarz.info/viewtopic.php?f=40&t=219&sid=39fb2aec33d44f90766a2b0b12a4bab6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach