Adampl Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Hej, niestety kupując pierwsza elektronikę trochę wtopiłem i kupiłem akumulator 4S i do tego silnik z ciągiem około 1,2kg co nie było zbyt rozsądne, chciałbym teraz zacząć budować toto 0 (potem pewnie 1 i 2) i dlatego prośba o rade, który silnik powinienem wybrać by moc go podłączyć pod pakiet Turnigy 1300mAh 4S 20C Lipo Pack. Choć z tego co widziałem wszyscy do toto polecają Emax CF2812, ale to by się wiązało z kupnem nowego akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 A co jest nie tak z tym silnikiem który masz? Jaki model? Jeśli jest przeznaczony pod 4s pewnie ma nieduże kv. Będziesz miał po prostu toto z ogromnym zapasem mocy i ciut za ciężkiego z uwagi na jedną celę więcej i zapewne cięższy silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adampl Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Mam ten silnik: Silnik: NTM Prop Drive Series 28-26A 1200kv / 286w http://www.hobbyking...idProduct=31234 + śmigło 8x4 co powoduje, że mam duży ciąg zauważyłem, że jak wsadziłem to do mojego funbata to leciał jak torpeda. Co powoduje, że mam problemy z opanowaniem samolotu bo leki ruch drążka powoduje duże przyspieszenie. A tak to chyba nie widzę innych wad tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 A tak to chyba nie widzę innych wad tego silnika. Ja widzę, 60g wagi. Spróbuj mniejszego śmigła np. 6x3. To powinno skutecznie zamulić model. Inna sprawa, że toto zachowa się całkiem inaczej niż funbat. Funbat nie jest za dobrym modelem do nauki latania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adampl Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Hym czy użycie innego śmigła niż w specyfikacji wpłynie na silnik? Zakładam, że mniejsze śmigło będzie zasysało mniej powietrza i model będzie wolniejszy, ale pytanie czy coś z silnikiem może się stać? Silnik ma dużo mocy więc trochę niweluje wagę - tak mi się przynajmniej wydaje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Model będzie latał wolniej a silnik pod mniejszym obciążeniem będzie pobierał mniej prądu i na dłużnej wystarczy bateria, nie ma żadnych złych stron a przynajmniej tak mi się wydaje ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adampl Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Ok super, dobrze wiedzieć, bardzo dziękuje:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Jeśli Twoja aparatura na to pozwoli to możesz też ustawić zakres gazu, powiedzmy na 70%. Ogólnie to masz ciężkie to wyposażenie, sporo cięższe niż zakładane i możesz miec problemy począwszy od wzmocnienia konstrukcji, przez jej wyważenie aż po lot. Jednak skoro już je masz to spróbuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adampl Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 ok spróbuje i uwzględnię dodatkowe wzmocnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk900 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Tylko pamiętaj, że z wzmocnieniem chodzi o to żeby nie zwiększyć zbytnio nim masy modelu najlepiej daj pręty węglowe 2 w kadłub jakieś cienkie(w ścianki) i ewentualnie jeden grubszy w skrzydła, może dało by się zwiększyć tez rozpiętość skrzydeł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi