marcinlota1977 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 a czemu akurat tego...ale proszę o konkretna i długa odpowiedz......czy chodzi o to ze jest czyms nowym...czy ze ładniej wygląda np.głowica ,czy po prostu jest lepszy do latania i pytanie jakiego latania....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_SGM Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 To może ja dodam coś od siebie: jestem (permanentnie) na etapie nauki latania heli (loty postępowe, pierwsze beczki i pętle). Miałem "450" klasyczną, przerobiłem na FBL (ZYX-S). Jeśli chodzi o latanie specjalnej różnicy nie widzę (pewnie dużo zależy od ustawień zarówno z flybarem jak i FBL). Teoretycznie FBL zapewnia większą zwinność i dłuższy czas lotu. Dodatkowo masz mniej elementów mechanicznych do naprawiania i regulacji po kraksach. Nie sądzę, że w kraksach da się łatwo załatwić elektronikę, niefarty oczywiście się zdarzają, ale po kilkunastu kraksach z flybarem moje żyroskopy są//były całe, więc czemu ma być inaczej z FBL? Za FBL to chyba dla wielu przemawia, że jest "trendy" i że "powinno być lepiej". Co do E325, to kolega ma zwykłego (przerobionego na FBL, wcześniej latami latał z flybarem) E325SE. Świetny śmigłowiec, przemyślany (wymiana serwa tarczy to 5 minut a nie czasami godziny), podobno bardziej stabilny niż Align. Z lepiej rozwiązanym sterowaniem ogona niż przynajmniej 450SE V2 i 450PRO. Wręcz tak mi się podoba, że pomyślałem, że jak Ci tu będą odradzać to napisze Ci PW z pytaniem, czy ja go mogę kupić zamiast Ciebie (bo jak rozumiem, to jakaś używka?)... Mankament taki, że to TT a nie klon A, więc nie ma full chińskich części w dobrej cenie i dostępności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 pisales wcześniej ze nie przypadł ci thunder tiger do gustu...czemu jeśli można spytac...? Czy to zła firma czy nie widzi ci sie sam helik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 dzięki Piotrek ze się odezwales ..tylko nie do końca rozumiem te twoje A i tak dalej...chodzi o wpowiedz....piszesz o 325SE a ja o 325S a nawet nie wiem czym się różnią.....hmmm.........co do helika to już kupiłem i jest to nowy helik .......mam nadzieje ze będę zadowolony ..ale nie ukrywam ze będę katowal nadal mojego 450 kdsa......faktycznie wmiana serwa glowicy w kds to masakra i meczarnia...a tu chyba bedzie łatwiej...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_SGM Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 A jak Align, TT jak Thunder Tiger. S/SE też nie wiem czym się różnią --> google :-) Ale nie sądzę, żeby nowszy był gorszy od starszego, a stary robi na mnie BARDZO pozytywne wrażenie. Daj na PW link gdzie kupiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 kupiłem z drugiej reki...od osoby prywatnej.....nie w sklepie...ale nowy...........a sa gdzies czsci dostępne do TT u nas w sklepach modelarskich...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi