f-150 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Przyszła kolej na drugi nowy model od Volantex Rc Super Decatlon Rozpiętość skrzydeł 1400 mm Długość 1007 mm Waga do lotu 1600 g Rozmiar śmigła 12x6 Rozmiar silnika zalecany 4023-850kV Regulator zalecany 40A Serwa 9g Serwo *4szt 17g serwo *2szt Pakiet zasilający 11.1V 2200mA 25C Li-Po Ładowarka 3s LiPo z balanserem Klapy tak Model zapakowany w karton oraz wypraskę styropianową Po rozpakowaniu zawartość przedstawia się następująco: Kadłub wykonany z ABS dodatkowo malowany częściowo na kolor czerwony. Skrzydła i stery z pianki EPO Zestaw zawiera maskę silnika także z tworzywa,koła gumowe średnicy 70mm z owiewkami z ABS,podwozie duraluminiowe lakierowane na kolor biały,imitację foteli oraz figurkę pilota,snapy,popychacze,wkręty i śruby,śmigło i kołpak,śrubokręt i klucz imbusowy czyli wszystkie potrzebne elementy do zmontowania modelu.Dodatkowo w zestawie ARF znajduje się akumulator 2200 3S oraz ładowarka,instrukcja montażu oraz instrukcja do regulatora. Ponieważ napęd jest fabrycznie zamontowany i podłączony pracę rozpoczynamy od zamontowania dźwigni sterowych w sterze kierunku i głębokości Montaż usterzenia rozpoczynamy od włożenia plastikowego elementu z tylnym kółkiem od spodu kadłuba,tak aby przeszedł na wylot przez znajdujące się w kadłubie otwory Wkładamy drut w uchwyt na sterze kierunku,zakładamy usterzenie i skręcamy od spodu wkrętami. Włączmy nadajnik i odbiornik,ustawiamy trymery serw w neutrum i podpinamy snapy popychaczy do usterzenia pionowego i poziomego. Teraz kolej na podwozie główne.Z załączonego zestawu montujemy podwozie.Przykręcamy koła za pomocą nakrętek samokontrujących a owiewkę blokujemy za pomocą załączonych wkrętów. Następnie za pomocą wkrętów przykręcamy mocowania zastrzałów. Całość przykręcamy do kadłuba za pomocą dwóch śrub oraz plastikowej nakładki Czas na skrzydła Podłączamy nadajnik,zerujemy serwa. Zakładamy orczyki oraz przykręcamy dźwignie do lotek i klap.Regulujemy i zapinamy popychacze Pozostało tylko podpiąć kable i przykręcić skrzydła za pomocą śrub.Zastrzały przy kadłubie zapinamy do uchwytów oraz przykręcamy do skrzydeł za pomocą wkrętów.Zastrzał przedni ma mniejszą długość niż tylny. Naklejamy kalkomanie i prace może my uznać za zakończone. Film z dzisiejszego oblotu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Fachowy opis. Wyrazy uznania. Czy w prezentowanym locie miałeś gaz na max ? Pytanie dotyczy również Train stara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 W TrainStar gaz od połowy do trzech czwartych.Czasem pełna moc ,słychać na filmie przejście nad pasem na 3/4 dodanie gazu i beczka na wyjściu.Marcin i tak wyciął sporo filmu ,ale winna była pogoda i zapadający zmrok więc kamera traciła ostrość. W Decathlon większość lotu 3/4 i max obrotów.Model jest cięższy od Trainstara o 400gr,waży 1800 gr.Poza tym było już po 15 a do oblotu został jeszcze ASW 28 więc się spieszyłem. Da się latać wolniej bez problemu.Można sporo wykrzesać jeszcze z tego napędu.Z tym śmigłem pobiera 23A i daje ciąg 1300 gr.Po założeniu wydajniejszego pakietu 40C pobrał 26A i ciąg wzrósł do 1400gr.Muszę spróbować na 13 calowym śmigle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Foczka Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 To jeszcze parę zdjęć z lotów kolegi Psychotropa: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Foczka Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 W ostatni weekend pogoda dopisała więc postanowiliśmy trochę odkurzyć Decathlona w powietrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi