choina Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2014 Mam wreszcie silnik W porównaniu do 3W110 to ten jest malutki, zgrabniutki i leciutki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Cieszą oko takie fotki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 5 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2014 Dawaj, dawaj Łukaszku, bo sezon już zaczęty Piękniusie serduszko! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Robię,robię małe zmiany planów, które założyłem na początku. Kierunek jednak bez pull pulla, serwo wylądowało z tyłu kadłuba, jak dla mnie rozwiązanie szybsze i wygodniejsze. Latałem tak extrą z Top Model i było ok. Mam nadzieje, ze w tym modelu serwo sobie również poradzi. Dźwignia na serwie 2 cale ale założyłem popychacz na otwór 1,75, żeby nie dobijać tego serwa zbyt mocno. Mam nadzieje, że z wyważeniem nie będzie problemu bo za linki nie chcę mi się brać, nie cierpie ich zakładać Druga zmiana to taka, ze nie będzie mufflerów---->> będzie rezonans Powinien przyjechać do mnie na początku przyszłego tygodnia. Jak będzie na miejscu to oczywiście, że sie pochwale. Jak na razie zająłem się centralną częścią kadłuba, czyli centralą zarządzania prądem. Tu zgodnie z planem Power Box competition z jednym odbiornikiem ale za to z dwoma pakietami Li Pol Robbe 2700 mAh 2s. W planach były inne ale takie sie trafiły to takie są. Zastąpią dobrze już wyeksploatowane pakiety Turningy nano tech 3300, którym to pojemność bardzo się skurczyła po dwóch sezonach Ta srebrna półeczka została wstawiona bo jakoś nie miałem zaufania do konstrukcji tunelu na którym miał by być przykręcony powerbox. Udało mi sie również upchać pod nią część kabelków od serw. Pakiety też szykuję w to miejsce, ale może być sytuacja, że będę musiał z nimi uciekać bardziej do przodu. Zbiorniki złożone, końcówki rurek zalutowałem, żeby przewód się nie zsuwał. Ostatnio tego nie zrobiłem i musiałem wyciągać zbiornik z modelu i go rozkręcac, żeby to poprawić. Kadłub otworzony w celu zapewnienia dobrego chłodzenia rur rezonansowych. Przewody od lotek wpinane w kadłub na MPX, tak jak wysokość. No i tyle, na razie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Fajnie . Okaże się iż lada moment oblot.. Osobiście nie widzi mi się ten napęd kierunku, a w zasadzie straszny kąt pomiędzy dżwigniami.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 No i tak założyłem snap na 1,75 cala a nie n 2' tak jak podają w instrukcji. Nie zmienia to jednak faktu, że serwo będzie dostawało ostro po du...e. Na mniejszej dźwigni może brakować kierunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mr.suchy Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Panowie rozumiem że ten "Powerbox Competition" służby do zarządzania energią w modelu taki regulator w elektrykach ? Łukasz modyfikowałeś mocowanie pozwozia ? Możesz wrzucić zdjęcia jak to wygląda w takim modelu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Łukasz, Czyżby firewall nie był przykręcony do "domku" ? Serduszko mogłoby odjechać. Ja to zawsze skręcam, na wkręty ampulowe, a w modelach Pilot-rc, jak doskonale wiesz, firewall jest wzmacniany kątownikiem aluminiowym, przykręcanym z każdej strony na 3 śruby. Warto to wzmocnić, nie tylko taśmą szklaną i żywicą. Fotka za montażu mojej Extry 260 100cc Pilot-rc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Jakub z tego co widzę domek jest solidniej zrobiony niż w modelach Pilota. Boki i góra domku może nie z najlepszej ale z grubszej sklejki i po trzy wypusty z każdej strony, żeby friwal z silnikiem nie odleciał. Moim zdaniem nie potrzeba dodatkowo skręcać friewall z domkiem. Można by było krawędzie pojechać tkanina ale to tez raczej zbyteczne. Jak będę widział, że się rozsypuje to go podlaminuje. Pilot Rc fajnie rozwiązał mocowanie silnika bo nie trzeba kombinować z dystansami, można sobie to wyregulować friewallem. Jednak sam montaż nie jest taki prosty. Trochę się z tym schodzi, żeby wszystko dokładnie poustawiać. A i te kątowniki w modelach Pilota potrafią pękać po jakimś czasie. Panowie rozumiem że ten "Powerbox Competition" służby do zarządzania energią w modelu taki regulator w elektrykach ? Łukasz modyfikowałeś mocowanie pozwozia ? Możesz wrzucić zdjęcia jak to wygląda w takim modelu. Tak służy do zarzadzania energią. Mocowanie podwozia, chyba standart już w patyczakach, czyli półeczka plus kątownik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 9 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Znam konstrukcje Extreme Flight, sprzedaję te modele. Miałem Yaka 54 i latam Extrą 300. Zawsze skręcałem firewall z domkiem, bo ryzykowne nie zrobić tego prostego zabiegu, a żal może być duuuży. Pilot-rc rozwiązał to mocowanie bardzo dobrze, może wymaga więcej uwagi, ale uniwersalne do każdego motoru i bardzo mocne, mocniejsze niż sama sklejka i bez wkrętów. I jeszcze jedno, nie było takiego modelu abym nie skręcił firewalla, obojętnie z jak dobrej firmy pochodził, co każdemu polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 9 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2014 Jakub znam modele Pilota, miałem już model od nich i mam porównanie. Tam żeby nie te kątowniki to silnik by nie miał na czym się trzymać bo sklejki jak na lekarstwo. Dzięki za sugestie. Extre 300 pilota wspominam bardzo miło. Model latał rewelacyjnie, nie miałem później modelu w tej klasie, żeby miał takie właściwości w locie. Jednak najsłabszym punktem jak dla mnie w tych modelach to akurat mocowanie silnika. Lataja u mnie na lotnisku dwa modele pilota. Jedna extra jak ja miałem czyli extra 300 2,2m i extra 260 2,6m którą sam składałeś i latałeś kiedyś. Obie maja przerobiony domek bo orginał sie sypnął - kątowniki i wkręty niestety nie pomogły. Z reszta śledzę temat na Flying Giants i nie miał chyba tam nikt problemu z odlatującym friwalem w extrze EF a ulotnili tych modeli już sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakubk Opublikowano 10 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2014 Łukasz, ok nie upieram się, podklejone z dwóch stron trójkątne listwy dają też dużą wytrzymałość, więc będzie dobrze, a konstrukcje Pilota znacznie unowocześnili przez 5 lat. Pora zbierać wszystko razem, bo ciepło się robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkarll Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Domek w modelu 2,6m , silnik jednocylindrowy 80 cm , trzy sezony i nic się nie rozpada , bez wzmocnień , kątowników i wkrętów , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Dzięki. I jak to zwykle u nas 299 PLN, w USA ok. 190 PLN a np. w Austrii ok. 250 PLN....Ale kątomierz super. Tutaj podobne taniej http://www.banggood.com/Tarot-RC-Helicopter-Parts-LCD-Display-Digital-Pitch-Gauge-TL80018-p-91617.html Przesyłka gratis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 11 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2014 Robię,robię Łukaszu, bardzo ładna, czysta robota. Aż miło popatrzeć na dobrej jakości zdjęcia i ogólny porządek w modelu - np. okablowanie. W kwestii kierunku, to EF dopuszcza takie rozwiązanie a serwo masz dokładnie takie jak zalecają - więc (znając renomę Hiteca i doświadczenie EF) to na pewno da radę. Serce modelu wygląda imponująco, prawie tak ładnie jak moje złote silniki AXI tylko choćbym do wszystkich podłączył dedykowane śmigiełka, to i tak to duuuże DA poszło by w swoją stronę Powodzenia w dalszych pracach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2014 Mam już rezonansy Dziś zrobiłem tylne mocowanie do nich bo fabrycznie w extrze sa zrobione tylko z przdu kadłba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Łukasz będziesz je (rury) wypuszczał na zewnątrz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 <p> <br />Łukasz będziesz je (rury) wypuszczał na zewnątrz?<br /> Tak Piotruś Znaczy nie całe a same wyloty bo inaczej wszystkie spaliny do kadłuba. Tłumiki na miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotralski Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Full profeska Lukaszku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Witaj Łukaszu, nie znam się na spalinach i mam pytanie - co to za biała owijka na rurach wydechowych? Jaka jest korzyść z tych rur rezonansowych? Rozumiem, że dają lepsze prametry, podobnie jak z komorą rozprężną np. w dwusuwowych motocyklach crossowych? W nich chyba najlepiej widać jej rozmiary. P.S. Czy powerbox, którego używasz daje możliwość ustawienia wysokiego napięcia na serwa HV? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi