marcinlota1977 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Panowie wytłumaczcie mi czym się różni silnik asp który ma nad iglicą małą śrubke ze sprężynką a silnik taki sam ale bez tego...czyli bez tej regulacji.....hmm ...mam taki z reglacją a teraz dokupiłm drugi i mam bez tego,przyznaje ze nie wiem nawe do czego to jest bo silniczek pracuje jak ta lala i tym nie kręciłem...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Panowie wysweitleń 63 a odpowiedzi zadnej.....no niech ktoś napisze jeśli wie...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 coś ;-) W moim ASP taż siedzi taka śrubka ze sprężynką, Nigdy nią nie kręciłem sobie gdyż nie odczuwałem takiej potrzeby. Kat 52823 czyli M2 x 10mm + sprężynka 12824K Ta tajemnicza śrubka (śruba regulacji przepustnicy) służy do regulacji momentu w jakim na niskich obrotach ma zgasnąć silnik. Dokładniej reguluje domknięcie dopływu powietrza do gaźnika względem pozycji igły w gaźniku. Ja przynajmniej tą śrubka sobie załatwiłem problem niechcącego zgasnąć magnuma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Wiec ten silniczek co kupiłem teraz bez tej regulacji to lipa jakas.....bo w razie czego nie będę miał czym regulować....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Niekoniecznie lipa. Nie wiem kiedy kupowałeś silnik, bo ja swój 2 lata temu. Być może jeśli masz nowy motorek to po prostu konstrukcja gaźnika się zmieniła i śrubka stała się zbędna. Nie czuje się kompetentny na tyle, aby dać sobie coś tam obciąć za to co piszę. Ale wydaje mi się że funkcja ta sama co w 2-taktach. Silniczek też rozkręcałem dopiero raz i nie zwróciłem bacznej uwagi na ten element. W gruncie rzeczy jeśli działa to ja wychodzę z zasady że nie ruszam fabrycznych ustawień, żeby nie "polepszyć" działania ;-) To samo się tyczy szpary na zaworach. O dziwo z tymi co dostałem silnik lepiej pracuje niż z tymi podanymi z instrukcji. Można po testować, jak pogoda pozwoli, oczywiście pamiętając lub zapisując (pewniejsze) pierwotne ustawienia. P.s. Niestety ja też do wszystkiego muszę dochodzić sam, bo nieliczni którzy mnie otaczają to bateryjkowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinlota1977 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 z regulacja kupiłem koło 5 lat temu a bez tej srubki to 6 miesięcy temu..........a jak będzie chodzil to nie wiem jeszcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 To pewnie regulacja domknięcia przepustnicy, zupełnie zbędny gadżet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 To pewnie regulacja domknięcia przepustnicy, Marcinie! Powinieneś pisać streszczenia i tłumaczenia mich zagmatwanych myśli 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi