RV4 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Koledzy może ktoś z Was orientuje się gdzie można kupić gniazdo zewnętrzne które służy do wyprowadzenia końcówki wtyku z akumulatora do końcówki ładowarki?.Nigdzie nie mogę znalezć,a mam dwa pakiety do zasilania głównego połączone z menedżerem zasilania i zawsze ładowałem przez niego ale nigdy równowartość napięciowa pakietów nigdy nie była równa gdyż ładowanie następuje równolegle a spadek napięcia w locie następuje naprzemiennie.I wolę ładować oddzielnie bym wiedział w razie czego co w trawie piszczy jeżeli np.jakaś cela zostanie uszkodzona to będę mógł w odpowiednim czasie zdiagnozować wadę pakietu. https://www.google.pl/search?q=gniazdo+%C5%82adowania+hitec&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=AnPiUo6QKISThgeLpIG4Bg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=647#facrc=_&imgdii=_&imgrc=TZIr_UT0gf2iZM%253A%3B4tpWYH6bqmFhQM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.rcskorpion.pl%252Ftowar%252Fzestaw-do-montazu-gniazda-ladowania-jrhitec%252F_up_img%252Ftsqk3%252Fernm3004.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.rcskorpion.pl%252Ftowar%252Fzestaw-do-montazu-gniazda-ladowania-jrhitec%252F%3B250%3B136 http://www.rcskorpion.pl/towar/zestaw-do-montazu-gniazda-ladowania-jrhitec/_up_img/tsqk3/ernm3004.jpg Dzięki. Pzdr. Paweł.K Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Paweł. Takie masło maślane napisałeś. Co rozumiesz przez równowartość napięciową? Jako inżynier łod elektronów nie spotkałem się z takim pojęciem ani w szkole ani w praktyce zawodowej. Mogę się tylko domyślać o co chodzi ale sprecyzuj bo chyba będzie ciężko odpowiedzieć. A może byś po prostu zadzwonił do mnie? Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Cześć Piotrek,chodzi mi dokładnie by każdy pakiet był tak samo naładowany,2x3500Nimh w moim przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj123 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Ładuj przez port balancera- one maja standardowy rozstaw 2,54mm (0.1") http://www.piekarz.pl/?page=offer&group=92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Kolego mi chodzi by wyjście było zabudowane i przykręcone do części bocznej kadłuba tak jak zaprezentowałem wysyłając dwa linki do podglądu w pierwszym poście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Paweł, potrzebujesz rozwiązania nietypowego. Dorób sobie w modelu złącze serwisowe. Policz ile masz do obsłużenia połączeń. Popularne MPX, DB9, DB25. Do ładowania żyły prądowe możesz zdublować lub potroić. Masz dostępne gniazda i wtyczki z obudowami. I jaki szpan na lotnisku . Jeszcze w jednej wtyczce odczyt telemetrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Jakie nietypowe...?.Myślę że dla ułatwienia w modelu powinno być właśnie takie rozwiązanie,by za każdym razem nie zdejmować skrzydeł lub kabiny.Dostęp powinienen być ułatwiony.A gniazdo tego typu występuje również głównie zdublowane razem z wyłącznikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 No i właśnie, występują takie wyłącznikiem, a raczej przełącznikiem bo przełączasz kabelki aku z zasilania na odbiorniki w modelu na gniazdo ładowania i wtedy twój problem jest rozwiązany. Wystarczy zakupić i wymienić istniejące- bez gniazda ładowania. . Nie będzie dodatkowego lutowania kabelków ani zbytniej ingerencji w konstrukcję. modelu. Wyłączników tego typu jest sporo na rynku, nawet są takie z anodowanego na niebiesko alu, ładnie by pasowały do kolorystyki Robina. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Piotrze ale widzę że chyba wraz się nie rozumiemy,mi chodzi tak jak wcześniej pisałem o samo gniazdo w którym jest zamontowany wtyk od akumulatora bo mam 2x przy jednym pakiecie jeden idzie do menedzera a z menedżera do odbiornika i także jest taka sama kolejność przy drugim pakiecie,a mi chodzi o same gniazda rozumiesz:) Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Weź wtyczki i pójdź do elektronicznego. Poproś o gniazda do obudowy. Wysłane z mojego ST17i przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Aby równo naładować cele w pakiecie musisz go odłączyć od układu, który mógły pobierać prąd w trakcie ładowania. Dlatego Koledzy mówią Ci abyś sobie kupił wyłączniki montowane na obudowie (takie, które umożliwiają ładowanie czyli posiadają gniadzo do ładowania i idłączają pakiet od układu). Każdy z Twoich pakietów musi być włączany przez swój wyłacznik (czyli kup sobie dwa). Poza tym, jeżeli pakiety mają być dobrze naładowane (równe mapięcia na celach) to musisz sobie wyprowadzić na obudowę wtyczki balanserów. I teraz swoją ładowarkę podłączasz przewodami służącymi do ładowania do gnazda w wyłączniku a balanser do gniadka, którym wyprowadziłeś przewody balansowania pakietu. A ja o tym myślę tak: Zrób sobie wygodne otwieranie otwieranie kabiny, czy czego tam co da Ci dostęp do pakietów. Wypnj dwa pakiety zabierz do domu i naładuj z balansowaniem każdego oddzielnie. Po naładowaniu wrzucisz do modelu i będziesz zadowolony, że masz równą "równowartość napięciową". POZDR.> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Teraz już wszystko rozumiem Koledzy wielkie dzięki,ale jest jedno ale....od kiedy w akumulatorach Nimh używa się balansera?,bo ja jeszcze o tym nie słyszałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RV4 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 A czy stosując tego typu wyłącznik, cztery w jednym będzie dobrym rozwiązaniem?,niż podłączając dwa oddzielnie wraz z gniazdami do ładowania lub też gniazda z osobna? http://www.nastik.pl/wylacznik-wysokopradowy-podwojny-gniazdami-ladowania-czerwony-p-3652.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alyan Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Dobre rozwiązanie bo w jednym kawałku. Jedną dziurę zrobisz w modelu. Z tym balansowaniem nimh to jakiś lapsus językowy Sporo będziesz miał tych przełączników ale wypniesz główny z managera i będzie ok. Wracając do tematu kiedyś same gniazda made in hitec widziałem w arthobby. Ciekawe że ładowałeś dwa pakiety przez managera. To same przełączniki na pakietach ci wystarczą. Przełączając je, raz naładujesz jeden a raz drugi pakiet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi