Leda_g Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Jako że udało mi się znaleźć troche wolnego czasu zacząłem składać model który mam już jakiś czas temu, zakupiony w firmie LM-model. Jest to pełno kadłubowy model, o rozpietości 850mm , dł 740mm wykonany z EPP. W komplecie dostajemy - pełny malowany kadłub - malowane skrzydła z wklejonym wzmocnieniem (nie sklejone) - malowany statecznik poziomy i pionowy - elementy kabiny i osłon z EPP (malowane) - drobne elementy do montażu Trochę wyblakłe kolory kadłub ma grubość 60mm tutaj po sklejeniu skrzydeł, następuje pierwsza przymiarka do wyglądu całości Po wycięciu wnetrza kadłuba oraz wycięciu otworu w skrzydłach na serwo, następuje sprawdzenie czy pasuje i jest wystarczająco miejsca. Kadłub z racji swojej grubości nie wymaga wzmocnień z prętów węglowych. Po spasowaniu wszystkich elementów wnetrza, dokleje wcześniej wycięte elementy kadłuba. Zdjęcie mocowania serwa steru wysokości. Wydłubane wnętrze i wpasowane na wcisk serwo. Długą wykałaczką zrobiony został otwór w kadłubie do statecznika poziomego celem włożenia bowdena W modelu tym całość wyposażenia mozna schować do kadłuba, przez co bedzie on bardziej realistyczny, a dalej pozostanie modelem ESA dosyć odpornym na urazy. Tutaj już z przyklejonymi statecznikami, została wklejona dźwignia łącząca lotki statecznika poziomego (dość ciężka z drutu 2mm), statecznik poziomy oryginalnie posiadał wklejone wzmocnienie wzdłużne. Lotki statecznika chodzą bardzo blisko statecznika pionowego, boję się że mogą w czasie lotu zahaczać (coś muszę z tym zrobić) Zastanawiam sie tylko jak najlepiej wmontować silnik aby miał dobrą wentylacjie i aby był nie widoczny. Mam zamiar założyć śmigło z kołpakiem. Silnik jeszcze nie wiem jaki. Myślę czy nie założyć lżejszy pakiet i słabszy silnik czy dopakować mocy i zrobić ciężki model cdn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Świetnie wygląda, napisz gdzie można go nabyć. Czekam na relację z oblotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Model kupiłem bezpośrednio u producenta http://www.lm-model.cz/ i jest raczej drogi, ale zależało mi na modelu z pełnym kadłubem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 1 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 Dziś przyszedł czas na skończenie modelu Jak-3. Praca była łatwa i bezproblemowa, wykorzystałem napęd z regulatorem z modelu Spitfire z GWSa (był po małej kraksie), od niego też jest kołpak. A tak wyglądają efekty pracy. Jak bedzie pogoda w sobotę to polatamy rosyjskim samolotem z angielskim (Spitfire) silnikiem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Witam Na zawodach w marcu jeden z kolegów miał identyczny model radził sobie nieżle .Jednak przydałby mu się silnik 2410-21 i śmigło APC elektro 9x5 .Ciągnie wtedy 15,5 A . Do zobaczenia na zawodach PS.Ten kolega był ze Śląska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.