idfx Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 .. i nie ratuj modelu dając SW max do siebie bo tylko pogorszysz sprawę, model gwałtownie straci prędkość i przewali się na skrzydło pikując w ziemię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Ja się nauczyłem że jak tracę kontrolę nad Bixlerem to najlepiej puścić drążki aby sam wyprostował lot. Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_BRODA_ Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Aha i jeszcze zamykasz oczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefel82 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Na filmie faktycznie wygląda jakby to była mała polanka otoczona drzewami,a tak na serio drzewa występują tylko w tym miejscu. Dalej jest sporo przestrzeni.Wezmę pod uwagę rady dotyczące SW.Po następnym locie znów wrzucę film. Mam nadzieję, że tym razem będzie OK. ----------------------------- Wrzucam krótki film po udanym locie. Przyznam, że nogi miałem jak z waty jak wypuszczałem model https://www.youtube.com/watch?v=q1wcrfC0E1c Dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_BRODA_ Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Gęsto tych drzew u Ciebie. Ale udało się. Jak się nie ma co się chce to się lubi co się ma (chodzi mi oczywiście o przestrzeń). Po nieudanym starcie zawsze dreszczyk emocji jest jeszcze większy. Gratulacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefel82 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Koledzy, mam mały problem. Piszę w tym temacie, bo dotyczy mojego SkySurfer2000. Podczas ostatniego przygotowania do lotu zauważyłem, że śmigło (silnik) stawia opór, nie obraca się swobodnie - aparatura włączona (turnigy 9x). Na początku myślałem, ze to coś z łożyskami itd. ale po wyłączeniu aparatury śmigło można swobodnie obracać. Nic nie zmieniałem w ustawieniach od ostatnich lotów. Niby nic się nie dzieje, latać można, ale podczas lotu szybowego wolę jak śmigło się swobodnie obraca pod wpływem powietrza. Jakieś pomysły co się stało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 To hamulec ,jest dobrze wszystko. Śmigło nie powinno się obracać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Musisz wyłączyć hamulec, jest zaprogramowany w regulatorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefel82 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Wcześniej nie hamowało śmigła. Jak wyłączałem gaz (drążek max w dół) to śmigło podczas lotu szybowego swobodnie się obracało, a teraz staje na sztorc. Wkurza mnie to, bo to przecież daje niepotrzebny opór (i chyba ciągnie prąd z pakietu). Jak wyłączyć hamulec w regulatorze? Zaznaczam, że nic sam nie wcześniej nie włączałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Wcześniej nie hamowało śmigła. Jak wyłączałem gaz (drążek max w dół) to śmigło podczas lotu szybowego swobodnie się obracało, a teraz staje na sztorc. Wkurza mnie to, bo to przecież daje niepotrzebny opór (i chyba ciągnie prąd z pakietu). Jak wyłączyć hamulec w regulatorze? Zaznaczam, że nic sam nie wcześniej nie włączałem. Jest dokładnie odwrotnie. obracające się śmigło stawia większy opór niz zatrzymane. No i silnik nie pobiera prądu na hamulcu. Włączyłeś pewnie nieświadomie gdy podłączyłeś zasilanie a na aparaturze był gaz na max a następnie zjechałeś gazem do zera. Taką samą procedurą możesz wyłączyć hamulec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Przybyła Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Kręcące się śmigło w czasie lotu szybowego stawia większy opór niż na "hamulcu". Odszukaj instrukcję do regulatora i zmień jak uważasz. W plenerze możesz porównać, jaki tryb hamulca Ci odpowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elkojote Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 A nie ustawia sie w ten sposób zakresu gazu ? Hamulec to chyba inaczej,poprawcie jak sie myle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Przybyła Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Mam taki regulator, że nie programuje się w nim nic oprócz hamulca. Zakres gazu standardowo, ale jak poczekam dłużej z drążkiem w górze, to zmienia się tryb hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 obracające się śmigło stawia większy opór niz zatrzymane. No i silnik nie pobiera prądu na hamulcu. Ooo, a o tym nie wiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 a o hamowaniu śmigłem tez nie slyszales ? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 24 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2014 A powinienem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefel82 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 To ciekawe. Na czuja powiedziałbym zupełnie inaczej Muszę poczytac o metodach programowania mojego regulatora, bo faktycznie tego dnia, po podłączeniu pakietu "piknął" inaczej niż zwykle. Musiało sie wtedy coś ustawić. Dzięki za wyjaśnienie. (...) No i silnik nie pobiera prądu na hamulcu. (...) Tylko to mnie nurtuje, bo przecież hamowanie odbywa się prądami pobranymi z pakietu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Przybyła Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Tylko to mnie nurtuje, bo przecież hamowanie odbywa się prądami pobranymi z pakietu. Albo poprzez zwarcie ze sobą uzwojeń silnika. To też spowoduje większe opory bez poboru prądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polpakpol Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Poprzez zwarcie uzwojeń na silniku, śmigło się obraca hamując model bez poboru prądu ?? Trochę tego nie kumam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japko95 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Hamulec działa dzięki zwieraniu uzwojeń przez tranzystory w regulatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi