majula7 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Czy ktoś ma doświadczenie z aparaturą turningy i silnikiem benzynowym, bo u mnie po zmianie w spacewalkerze na silnik rcgf 26 zaczęły np drżeć serwa (nie zawsze) oraz dwukrtonie po załączeniu zapłonu na ziemi nie było kontaktu apartura samolot. Mimo tego zaryzykowałem i odbyłem 4 loty.
Emhyrion Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 a to nie jest tak, że serwa drżą od wibracji silnika?
majula7 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 Raczej nie, mnie raczej chodzi czy ktos ma doswiadczenie z ta aparatura i zakluceniami od modulu, nasz firmowy kolega stwierdzil ze chinszczyzna plus benzyna to niedobry pomysl
idfx Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 To nic tylko w polach szukać samych wraków .. ;-)
majula7 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 No narazie az tak zle nie jest ale niech sie ktos wypowie kto uzytkuje samolot w takiej konfiguracji
Emhyrion Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 silniki benzynowe wibrują, to jest fakt. Pewnie dlatego serwa zwykle są sprzedawane z gumowymi podkładkami. Wibracje przenoszone są na serwa, jeśli są źle zakręcone to też drgają, nie ma mocnych. Cały czas jednak zastanawiam się, jaki wg Ciebie jest związek między drganiami mechanicznymi a zakłóceniami sygnału radiowego? Czy taka Futaba czy Graupner korzyta z innych fal radiowych przez co są wolne od zakłóceń, czy jak? Nie rozumiem tego...
Johny88 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 silniki benzynowe wibrują, to jest fakt. Pewnie dlatego serwa zwykle są sprzedawane z gumowymi podkładkami. Wibracje przenoszone są na serwa, jeśli są źle zakręcone to też drgają, nie ma mocnych. Cały czas jednak zastanawiam się, jaki wg Ciebie jest związek między drganiami mechanicznymi a zakłóceniami sygnału radiowego? Czy taka Futaba czy Graupner korzyta z innych fal radiowych przez co są wolne od zakłóceń, czy jak? Nie rozumiem tego... Może nie z innych fal ale coś musi być w tym, że czołówka światowa (f4c) albo mś w jetach 75% lata na futabie a 25% to graupner . Dlaczego ? bo turnigy jest równie dobre ?? Przepraszam za lekkie OT ...
majula7 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Opublikowano 15 Marca 2014 Oj Panowie oczekiwalem bardziej profesjonalnej odp. Podkladki gumowe sa w miejscu, drgania zdecydownie wieksze niz w zarowce bo obr zdecydowanie mniejsze, mi bardziej chodzi o system ,,kodowania" fal i zaklucenia od modulu
Johny88 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 W moim silniku DLE jest w fajce taka sprężynka antyzakłuceniowa i cały kabel jest w siatce . Ja to zostawiłęm i nie mam problemów ale spróbuj wyjąć z fajki to g i zobacz czy jest różnica. Kumpel ode mnie z lotniska tak zrobił i pomogło
idfx Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Oj Panowie oczekiwalem bardziej profesjonalnej odp. Podkladki gumowe sa w miejscu, drgania zdecydownie wieksze niz w zarowce bo obr zdecydowanie mniejsze, mi bardziej chodzi o system ,,kodowania" fal i zaklucenia od modulu łops !! Nie dopatrzyłem, że piszesz o BENZYNIE a zasugerowałem się żarowym. Przepraszam. Jeśli masz obawy, że serwa szczekają od zakłóceń - bo tak to zrozumiałem, podłącz ze dwa serwa do odbiornika i połóż je luzem poza modelem. Będziesz widział czy to zakłócenia od modułu itp. czy jednak były to wibracje od silnika.
Johny88 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 jak nie pomoże to co Kolega wyżej napisał spróbuj jak ja pisałem, może coś pomoże
Rekomendowane odpowiedzi