Skocz do zawartości

Turningy a silnik benzynowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś ma doświadczenie z aparaturą turningy i silnikiem benzynowym, bo u mnie po zmianie w spacewalkerze na silnik rcgf 26 zaczęły np drżeć serwa (nie zawsze) oraz dwukrtonie po załączeniu zapłonu na ziemi nie było kontaktu apartura samolot. Mimo tego zaryzykowałem i odbyłem 4 loty.

Opublikowano

Raczej nie, mnie raczej chodzi czy ktos ma doswiadczenie z ta aparatura i zakluceniami od modulu, nasz firmowy kolega stwierdzil ze chinszczyzna plus benzyna to niedobry pomysl

Opublikowano

silniki benzynowe wibrują, to jest fakt. Pewnie dlatego serwa zwykle są sprzedawane z gumowymi podkładkami. Wibracje przenoszone są na serwa, jeśli są źle zakręcone to też drgają, nie ma mocnych.

Cały czas jednak zastanawiam się, jaki wg Ciebie jest związek między drganiami mechanicznymi a zakłóceniami sygnału radiowego? Czy taka Futaba czy Graupner korzyta z innych fal radiowych przez co są wolne od zakłóceń, czy jak? Nie rozumiem tego...

Opublikowano

silniki benzynowe wibrują, to jest fakt. Pewnie dlatego serwa zwykle są sprzedawane z gumowymi podkładkami. Wibracje przenoszone są na serwa, jeśli są źle zakręcone to też drgają, nie ma mocnych.

Cały czas jednak zastanawiam się, jaki wg Ciebie jest związek między drganiami mechanicznymi a zakłóceniami sygnału radiowego? Czy taka Futaba czy Graupner korzyta z innych fal radiowych przez co są wolne od zakłóceń, czy jak? Nie rozumiem tego...

 

Może nie z innych fal ale coś musi być w tym, że czołówka światowa (f4c) albo mś w jetach 75% lata na futabie a 25% to graupner . Dlaczego ? bo turnigy jest równie dobre ?? Przepraszam za lekkie OT ...

Opublikowano

Oj Panowie oczekiwalem bardziej profesjonalnej odp.

Podkladki gumowe sa w miejscu, drgania zdecydownie wieksze niz w zarowce bo obr zdecydowanie mniejsze, mi bardziej chodzi o system ,,kodowania" fal i zaklucenia od modulu

Opublikowano

W moim silniku DLE jest w fajce taka sprężynka antyzakłuceniowa i cały kabel jest w siatce . Ja to zostawiłęm i nie mam problemów ale spróbuj wyjąć z fajki to g i zobacz czy jest różnica. Kumpel ode mnie z lotniska tak zrobił i pomogło

Opublikowano

Oj Panowie oczekiwalem bardziej profesjonalnej odp.

Podkladki gumowe sa w miejscu, drgania zdecydownie wieksze niz w zarowce bo obr zdecydowanie mniejsze, mi bardziej chodzi o system ,,kodowania" fal i zaklucenia od modulu

 

łops !! Nie dopatrzyłem, że piszesz o BENZYNIE a zasugerowałem się żarowym. Przepraszam.

 

Jeśli masz obawy, że serwa szczekają od zakłóceń - bo tak to zrozumiałem, podłącz ze dwa serwa do odbiornika i połóż je luzem poza modelem. Będziesz widział czy to zakłócenia od modułu itp. czy jednak były to wibracje od silnika.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.