Skocz do zawartości

Turningy a silnik benzynowy


majula7

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś ma doświadczenie z aparaturą turningy i silnikiem benzynowym, bo u mnie po zmianie w spacewalkerze na silnik rcgf 26 zaczęły np drżeć serwa (nie zawsze) oraz dwukrtonie po załączeniu zapłonu na ziemi nie było kontaktu apartura samolot. Mimo tego zaryzykowałem i odbyłem 4 loty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki benzynowe wibrują, to jest fakt. Pewnie dlatego serwa zwykle są sprzedawane z gumowymi podkładkami. Wibracje przenoszone są na serwa, jeśli są źle zakręcone to też drgają, nie ma mocnych.

Cały czas jednak zastanawiam się, jaki wg Ciebie jest związek między drganiami mechanicznymi a zakłóceniami sygnału radiowego? Czy taka Futaba czy Graupner korzyta z innych fal radiowych przez co są wolne od zakłóceń, czy jak? Nie rozumiem tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki benzynowe wibrują, to jest fakt. Pewnie dlatego serwa zwykle są sprzedawane z gumowymi podkładkami. Wibracje przenoszone są na serwa, jeśli są źle zakręcone to też drgają, nie ma mocnych.

Cały czas jednak zastanawiam się, jaki wg Ciebie jest związek między drganiami mechanicznymi a zakłóceniami sygnału radiowego? Czy taka Futaba czy Graupner korzyta z innych fal radiowych przez co są wolne od zakłóceń, czy jak? Nie rozumiem tego...

 

Może nie z innych fal ale coś musi być w tym, że czołówka światowa (f4c) albo mś w jetach 75% lata na futabie a 25% to graupner . Dlaczego ? bo turnigy jest równie dobre ?? Przepraszam za lekkie OT ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Panowie oczekiwalem bardziej profesjonalnej odp.

Podkladki gumowe sa w miejscu, drgania zdecydownie wieksze niz w zarowce bo obr zdecydowanie mniejsze, mi bardziej chodzi o system ,,kodowania" fal i zaklucenia od modulu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim silniku DLE jest w fajce taka sprężynka antyzakłuceniowa i cały kabel jest w siatce . Ja to zostawiłęm i nie mam problemów ale spróbuj wyjąć z fajki to g i zobacz czy jest różnica. Kumpel ode mnie z lotniska tak zrobił i pomogło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Panowie oczekiwalem bardziej profesjonalnej odp.

Podkladki gumowe sa w miejscu, drgania zdecydownie wieksze niz w zarowce bo obr zdecydowanie mniejsze, mi bardziej chodzi o system ,,kodowania" fal i zaklucenia od modulu

 

łops !! Nie dopatrzyłem, że piszesz o BENZYNIE a zasugerowałem się żarowym. Przepraszam.

 

Jeśli masz obawy, że serwa szczekają od zakłóceń - bo tak to zrozumiałem, podłącz ze dwa serwa do odbiornika i połóż je luzem poza modelem. Będziesz widział czy to zakłócenia od modułu itp. czy jednak były to wibracje od silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.