RobertK Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Temat powstał ze względu na kompletny zastój w dziale. Marcin, zachęcam do relacji z budowy modelu Navy Cat (Tornado) to kolejna wersja bardzo popularnego modelu Super Falkon 120 przeznaczona do napędu turbiną. Obecnie można kupić ten model w dwóch wersjach ze wzmocnieniami węglowymi i bez (opis dotyczy wersji z węglem) Jakość wykonania tegoż modelu jest o wiele lepsza niż jego poprzednika SF ,choć i tu można znaleźć wiele niedoróbek. Pochwalić natomiast trzeba podwójne opakowanie co dobrze zabezpiecza całość w transporcie. Kadłub wykonany z laminatu poliestrowego dość ciężkawy. Płaszczyzny nośne konstrukcyjne,kryte całkowicie balsą ,posiadają węglowe wzmocnienia wzdłuż dźwigara generalnie dość solidne z właściwą ilością kleju . Rury główna i pomocnicza do montażu skrzydeł to również węgiel.W zestawie znajduje się również zbiornik paliwa, łoże turbiny oraz galanteria i tu niestety małe rozczarowanie ,połowa snapów kulowych nadaje się do kosza ! Waga pustego modelu ok 3500g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niunio2000 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Witaj Robercie mam taki zamiar ale ze względu na chwilowy brak czasu i poważna awarie auta muszę się z tym uporać, jak załatwię te sprawy postaram się w najbliższym czasie rozpocząć relacja z budowy jak obiecałem pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 26 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 Opis budowy i wiele ciekawych informacji sześcio odcinkowym serialu Konwersja z napędem elektrycznym. https://www.youtube.com/watch?v=OYYo4o1r5ho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr_O. Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 "Znajoma sylwetka": http://www.luft46.com/fw/fwflitz.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 "Znajoma sylwetka": http://www.luft46.com/fw/fwflitz.html zrodło rcuniwerse : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Loty w duecie na lotnisku w Ułężu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark3 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Super A filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Film jest ,ale jakość tragedia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Robert! Ale Rafale ładniejszy! Canardy chodzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Cześć Paweł! Tak, Rafale ma to "coś" Canardy oczywiscie ruchome,niestety napęd mało wydajny Trzeba ,więc coś dobrac pod 6S wielkości 90 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 6s nigdy nie będzie nadto. On duży jest ~1500mm? Lepiej 8s. Jaki AUW aktualnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Do lotu 3600g ,statyczny ok 2,3kg chwyt otwarty z wargą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 No to 8s. Wskoczy na 4 kg ale ciąg wzrośnie do prawie 1:1. 100-110A na Evo lub 90A na Pro. Jak chcesz mogę ci pożyczyć taki napęd na 700-tce. Na 6s można ale kosztem 120-130A i nie więcej niż 3.5kG - mało które cele to wytrzymają. Jak oceniasz ten "open duct" ? Ja mam z tym kłopoty - klapki od podwozia się nie otwierają jak ssie na maxa (serwo 4.5kg) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Jak oceniasz ten "open duct" ? Ja mam z tym kłopoty - klapki od podwozia się nie otwierają jak ssie na maxa (serwo 4.5kg) Zdecydowanie większy ciąg z otwartym układem (warga?) choć powierzchnia chwytów znaczna. Z klapką podwozia ciekawa sprawa , może mocniejsze serwo ? ,inne przełożenie ,albo zsynchronizować z gazem Paweł ,zadzwonie na dniach w sprawie napędu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkar Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Odświeże trochę temat ponieważ chcialbym wyposażyc opisany model w napęd tunelowy dokladnie Ramtec + Os max (taki zabytek trochę) Pytanie jak ogólnie lata ten model czy ciąg genarowany przez zespół tunelowy (real ok. 4 kg) wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2016 Wg.mnie zespół napędowy który chcesz zastosować spokojnie da radę.Odnośnie własności lotnych tego modelu myśle że są bardzo dobre, ale ten model potrafi też zaskoczyć czymś w rodzaju "dutch-roll" ( Radawiec 2015 ! ) i na to trzeba uważać. Ja miałem ten problem kilka razy, w modelu F-15 występuje to dużo częściej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkar Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Ok.Dziekuję za informcje p.s. musialem siegnąć do źródeł w sprwie tego : dutch roll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RenoFlo Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Czemu "canardy" a nie np. "ducki"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Bo z francuska ładniej brzmi... Ale ciocia W. mówi ,że Alberto Santos-Dumont - Brazylijczyk który swoje konstrukcje budował we Francji swój No.14 bis przypuszczalnie jako pierwszy tak nazwał i się przyjęło. Mimo iż bracia W. wcześniej też oblatali taki. Kurczę, ile razy "dotknę" jakiś temat lotniczy to dowiaduję się o jakimś pasjonującym życiorysie. Jakimiuk, Tank i inni cale swoje życie poświęcili lotnictwu a mało o nich wiemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. paulusr Opublikowano 7 Maja 2023 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2023 Uraaaaa! Mój poleciał. I wylądował nawet. Na brzuchu bo kółko odleciało i schowałem podwozie. W sumie bez strat. Ale jest tak jak mówiłeś Robert. On lata sam. 344923497_6131937173579945_8195322523820752107_n.mp4 344953072_6121843204601144_3697315075217614902_n.mp4 344928508_9177375939004369_1159931192759352920_n.mp4 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi