elektron Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Tydzien temu podjalem decyzje ze kupie model od Rabbita modelu nie widzialem pozadnie wiec kupowalem troche w ciemno... ale zakup okazal sie bardzo trafny. Model to "stary" czeski zestaw szybkiego kombata. Z tego co sie dowiedzialem obecnie jest juz nie produkowany. Model kupilem za xxx zl z dwoma serwami standart. Wiec interes bardzo dobry. Gdy model przyszedl okazalo sie ze jest prawie nie latany - laminat w doskonalym stanie - kilka malych odpryskow zelkotu tylko. Skrzydlo ok - trzeba bylo folie naciagnac... Teraz parametry : Rozpietosc 1m Dlugosc - niewiem Waga... niestety... pusty prawie 800g a zapakowany bez paliwa ok 1300:/ Silnik MVVS 4.6ccm Serwa - 2xhitec hs300 i na gaz obecnie e-sky ale zamienie na conrada bo cos slabo chodzi. Smiglo - 10x6. Pakiet- 1100mah Odbiornik rex5+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Czy ktos kiedys ladowal na brzuchu z wlaczonym silnikiem ?! Macie pomysl jak takie ladowanie przeprowadzic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Smiglo polamane, w ostatecznosci silnik wyrwany. A czemu chcesz ladowac z wlaczonym silnikiem? Nie mozesz na podejsciu wylaczyc silnika?? Tuz przed przyziemieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Nie pozostaje Ci nic innego jak odszukać winę dlaczego silnik Ci nie gaśnie. Co jest z nim nie teges. Jak chcesz lądować na brzuchu to musisz mieć możliwość zgaszenia silnika w locie. A tak poza tym to ten model to będzie pocisk :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Marcin ten model ma byc pocisk !! Wkoncu po to go kupilem aby grzal jak glupi Boogie - w innym watku pisalem ze mam zosjechany silnik - dostaje powietrze pod przepustnica... i nie da sie nic z tym niestety zrobic o ile nie kupie nowego gaznika -a w moim przypadku nowego silnika - nie mam sily do MVVSow. Dlatego albo nie bede latal albo znajde jakis sposob aby ladowac na wlaczonym silniku - bardzo bardzo wolno prykajacym ale zawsze :/ Jest tez opcja - latac az paliwo sie skonczy ale ona mi sie bardzo srednio usmiecha :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 jak chcesz siadac bez podwozia to musisz ustawic smiglo poziomo - jedyne wyjscie to poprawne dzialanie silnika, wiec wywal tego mmvs'a i zapakuj mu jakiegos OS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Taki jest plan... tylko zielonej trawy w kieszeni brak :/ ale cos sie pomysli. Moze stary silnik opchne na allegro za jakas tam kase - wkoncu silnik marzenie - nigdy nie gasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 A co złego w lataniu do końca paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektron Opublikowano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Dzisiaj juz Ci opowiem... NIC Dzisiaj o godzinie 12.31 odbyla sie pierwsza proba oblotu... Witatr ok 4-5m/s Po wstepnym wyregulowaniu silnika model wyrzucilem z calych sil przed siebie... no i poszedl.... 3m i silnik zgasl... ladowalem po prostej - zadnych strat. Kolejna proba o 12.39 - to samo Trzecia - 12.45 - musialem zatoczyc jeden niepelny krag. Czwarta..... POOOOSZEEEEDDDDLLL!!!!!!!!!!!!!1 No silniczek wkoncu zaczal pracowac jak nalezy i model poszedl doslownie swieca do gory. Silnik zapeniwa mu moc do pionowego lotu ! Po wytrymowaniu doszedlem do wniosku ze silnik ma BARDZO dodatni kat przez co musialem sie caly czas pilnowac aby model mi nie szed w gore.. polatalem kilka minut i na wysokosc ok 70m cchcialem dodac gazu... a tu nic.... pierwsza mysl- cos z zasilaniem znowu po modelu... ale serwa dzialaja. Nagle silnik szarpnal i zablokowal sie na Max obrotow Mowie sobie - no tak.. dales glupku lipne serwo teraz masz... no i polatalem z 7-8 min na maxymalnych obrotach robiac rozne dziwne rzeczy np. niesadzilem ze mozna samolot wprowadzic w plaski korkociag tylko na lotkach a tu sie okazuje ze mozna gdy silnik zaczal gaznac ustawilem sie pod wiatr i zaczalem ladowac... okazalo sie ze model pod ten wiatr schodzi prawie pionowo ale udalo sie dociagnac do wysokiej trawy i modelik bezpiecznie usiadl na ziemi Z WIELKIM ;D poszedlem do domku ! Model stoi juz wyczyszczony - nowe serwo na gaz tez juz czeka... Ale postanowilem ze z tym silnikiem nie bede sie juz meczyl bo tylko zniszcze model. Narazie model wroci na polke a za jakies 2 tyggdy bedzie kasa to nim polatam !!! Model - szybki,zwrotny i stosunkowo przewidywalny. Minusy - myslalem ze bedize jeszcze szybszy :/ - chyba musze pozbierac kase i kupic pylona z prawdziwego zdarzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Zawsze przed startem sprawdzać czy silnik pracuje prawidłowo w pionie i nie byle jak! Po za tym to musimy się kiedyś umówić, pomogę Ci z tym silnikiem dojść do ładu. Pracował kiedyś bardzo dobrze - jeśli nadal nie jest mechanicznie uszkodzony pracować musi. Do tego modelu rozejrzałbym się za śmigłem o większym skoku i mniejszej średnicy (z tego co wiem to masz 10x6) Na pewno da się nabyć APC 9x10 (obciążenie większe niż dla śmigła 10x6) i 7x10 (mniejsze obciążenie) nie wiem czy jest 8x10 (obciążenie podobne). Może ktoś już stosował podobne śmigła z tym silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janek Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Wg mnie trochę przesada takie śmigła dawać, ja w mvvs 4.0 używam 9x5 na którym powinien spokojnie kręcić 16k. Odnośnie regulacji to mvvs-y reguluję "w pionie". Najpierw sprawdzam czy nie gasnie gdy nos jest w górze, a następnie czy nie za bardzo się przelewa przy ustawianiu 'w dół'. Wolę mieć za bogato ustawiony silnik niż za ubogo aby nie zdychał przy przeciążeniach. Jeśli nie chce wejść na obroty przy bogatym ustawieniu można go ustawić pionowo i wstrząsnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.