Skocz do zawartości

Serwis aparatur Hitec


Flyer

Rekomendowane odpowiedzi

Flyer, kontakt to nie jest niestety mocna strona RIKU. Serwisowałem u nich swoją aparaturę. Wszystko zrobione porządnie, ale dogadanie się z nimi to spory problem. Jeżeli chcesz o coś spytać to tylko i wyłącznie telefonicznie. Otrzymanie nadajnika powinni sami potwierdzić telefonicznie, u mnie było to około 5-6 roboczych od czasu, kiedy wysłałem im nadajnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.