adrian1515 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Jak ci się udało władować do pakietu 1300mAh 1300mAh to ten pakiet był rozładowany na zero???? nie wiem : > wiem tyle, że wzbiłem się wysoko wszystko wyglądało dobrze, gaz pracował normalnie więc nie sądziłem, że pakiet był już prawie rozładowany, jak wzbiłem się do góry to szybowałem, potem, gdy już byłem nad ziemią chciałem znów się wzbić w górę, ale wyczułem, że gaz już nie chodzi zbyt dobrze, więc ja szybko w moją stronę (pod wiatr niestety) żeby wylądować, a tu nagle tracę kontrole nad modelem, myślałem, że coś się popsuło, a wczoraj się dowiedziałem, że to model wyłączył mi prąd(gdyż wyczytałem, że jest taka funkcja jak ''auto cut-off'' czyli, że automatycznie odcina mi prąd przy rozładowaniu pakietu), model oczywiście zaliczył mocnego kreta i mam spłaszczony dziób kadłuba... ; ( poza tym pisałem o tym w tym wątku http://pfmrc.eu/index.php?/topic/44608-dylemat-kt%C3%B3ry-model-na-start-przygody/page-5 ale po podłączeniu pakietu do ładowarki - ładowarka pokazała napięcie na każdej celi po 3.09V, więc chyba mimo wszystko nie rozładowałem źle swojej baterii? w sensie, że nie rozładowałem ponad limit? teraz też ładowałem pakiet na każdej celi było po 3.74V(na samym początku ładowania) i władowało, aż mi 1230mAh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Adrian, CUT OFF nie wyłącza sterowania a napęd. Sterowanie masz do końca. Kreta zaliczyłeś, bo przeciągnąłeś i model się zwalił. Jak nie leci, to nie ma sterowania Władowywuje zawsze troszkę więcej (10%) Proces ładowania nie jest procesem bezstratnym. mi wyszło wręcz idealnie, myślę, że gdyby nie limit 1300mAh to, by weszło więcej(nawet nie ma komunikatu FULL tylko CAPA jakieś): czydasienalad.jpg mogę znieść ten limit do 1400mAh pomimo, że mam baterie 1300mAh? czy da się w ogóle naładować więcej niż ma bateria nie przekraczając dozwolonego napięcia 12.6V?, bo jak napięcia nie przekroczę to mogę doładować więcej, ale czy to zdrowo dla baterii? Odpowiedziałem Ci na to na początku poprzedniej mojej wypowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 To ze było 3,09 na cele po locie nie znaczy że napięci w trakcie używania silnika nie spadło poniżej 3V, a na pewno spadło więc gratuluje wyssania pakietu do dna. Oczywiście takie katowanie pakietu skończy się tylko tym że jego pojemność spadnie, parametry sie pogorszą no i jeszcze napuchnie i będzie do kosza. Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Nie dramatyzujmy. Dobry pakiet potrafi w tak mało wymagającym (prądowo) modelu właśnie tak się rozładowywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luko Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 No zobaczymy, nie mowie ze po pierwszym razie go szlak trafi, po kilku takich przygodach na pewno, a nie spodziewam sie tu jakiegos super ekstra markowego pakietu. Wysłane z mojego LG-P700 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Kup sobie alarm niskiego napięcia , ustawisz przy jakim napięciu na cele ma sygnalizować, wtedy nie uda ci się rozładować poniżej normy. Ten chyba najtańszy http://allegro.pl/lipo-miernik-tester-napiecia-z-dzwiekiem-i4157711085.html 1. podłączasz pod balanser 2. przyciskiem ustawiasz napięcie alarmowania 3. Latasz dźwiek się włączy jeżeli napięcie dojdzie do ustawionego 4. lądujesz wymieniasz akumulator , połączasz miernik i latasz dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi