Skocz do zawartości

Lazy Bee nr 2


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Model piękny. W porównaniu do mojej LB odrobinę bardziej "pancerny", ale to się okaże po ważeniu. Moja LB coś miała na pusto ~300g. Wykłon 8-9 stopni. Skłon miałem raz ciut w górę (przy pakiecie na spodzie), a drugim razem lekko w dół (przy pakiecie w kabince). Do oblotu zostawiłbym skłon jak jest, oczywiście jeżeli wręga jest pod kątem jak w planach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko o jakąś relacje z budowy myślę że i zainteresowanie małe ( Wicherki i RWD5 jednak na topie ) . Ja jestem zachwycony tym modelem bo jako laik zbudowałem pierwszą i poleciała było to dla mnie tak niemożliwe wydarzenie i z tego powodu postanowiłem się trochę bardziej przyłożyć . A jeszcze co do planów i skłonu , korzystałem z takich i miejsce zaznaczone na czerwono tam mam kont 90 stopni a silnik jakby przykręcony do pionowej kreski . Pakiet powiedział bym że bardziej w dolnej części jak w górnej . Czyli zostawić tak do oblotu nie robić skłonu ??

 

Lazy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zważona i tak sobie myślę Marcinie że w porównaniu z twoją gotową do lotu to trochę spasłem tego ptaka :( . Gdzieś na YouTube w opisach Twojego filmu wyczytałem że ta którą latasz  gotowa do lotu waży 580 natomiast moja 760 hmmm chyba nie zbudowałem nielota  na półkę :)  ???  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei się pocieszam tym wątkiem

 

http://pfmrc.eu/index.php?/topic/47151-relacja-z-budowy-modelu-ultimate-nac/

 

Ultimate zaważył tutaj 652g a wydaje się że powierzchnia skrzydeł dużo mniejsza chyba że dwupłat jakoś inaczej się zachowuje w powietrzu ??  Śmigło mam SF 10x4,7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei się pocieszam tym wątkiem

 

http://pfmrc.eu/index.php?/topic/47151-relacja-z-budowy-modelu-ultimate-nac/

 

Ultimate zaważył tutaj 652g a wydaje się że powierzchnia skrzydeł dużo mniejsza chyba że dwupłat jakoś inaczej się zachowuje w powietrzu ??  Śmigło mam SF 10x4,7.

 

Ultimatem na trochę mocniejszym silniku i takim samym śmigle latam na 50% gazu. Dodam że moim wicherkiem na dożo słabszym silniku, pakiecie 2S i śmigle 9x5 latałem z doczepionym telefonem przy masie 630g, mało tego loty trwały po 20 minut  :D

 

Ja bym się przy takiej powierzchni nośnej masą nie przejmował  ;)

... a i ultimate ma mniejsze zdolności lotne od wicherka  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedstawiam nowe oblicze tego co zbudowałem , nie wiem czy można to nazwać samolotem jeszcze ... , wygląda jak bym ołów okleił podkładami pod panele :) . Korekta wagi do lotu czy też wagi do spadnięcia 860g , mógłbym ewentualnie dołożyć silników wzorując się na An 225 Mrija .

 

CAM00185%5B1%5D.jpg

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyważona jest , pakiet max w przodzie niestety nie da się go umieścić tak jak twój (konstrukcja nie pozwala) . Natomiast zastanawiam się jeszcze czy Emax 2822 na śmigle 10x4,7 da rade to ciągnąć . Z danych wynika że na śmigle 10x5 max Trust 710g czy tu chodzi o wagę bo jeżeli tak to trochę ciężko będzie ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam innego modelu dla porównania ale oglądając filmy Marcina na YT, a lata z kamerą to stabilność modelu jest wyśmienita, oczywiście umiejętności Marcina pewnie mają duży wpływ na to jak Lazy zachowuje się w powietrzu. Mi tą malutką też fajnie się lata a ta duża to się zobaczy czy poleci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyważona jest , pakiet max w przodzie niestety nie da się go umieścić tak jak twój (konstrukcja nie pozwala) . Natomiast zastanawiam się jeszcze czy Emax 2822 na śmigle 10x4,7 da rade to ciągnąć . Z danych wynika że na śmigle 10x5 max Trust 710g czy tu chodzi o wagę bo jeżeli tak to trochę ciężko będzie ?  

Silnik da radę ale fajerwerków nie będzie  ;)  Ciąg 85% masy to dobry wynik jak na taki model

 

 

 

Nad zboże i oblatać. W razie czego miękko siądzie. Można jeszcze odchudzić ogon, przesunąć serwa i pakiet do przodu, zmienić pakiet na cięższy. 

Jestem tego samego zdania  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze spróbować polecieć bo już mnie korci. Oczywiście chętnie słucham dobrych rad Robercie tylko że te ołowiane odważniki tak się na kupe pokleiły że musiał bym rozwalić cały przód żeby to wydobyć i przerobić wiec niech się samo rozbije ja się ma rozbić i wtedy poprawie . Stosunek godzin roboty do godzin wylatanych jest strasznie mizerny .    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.