wojt1125 Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Cześć, mam do naprawy zawias lotki w laminatowym skrzydle. Ogólnie lotka się trzyma, ale przy końcu zawias (z delaminażu lub innej tkaniny) jest przerwany na długości jakiś 10cm. Nie mam doświadczenia z takimi skrzydłami, wiecie jak to naprawić? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cZyNo Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Ostatnio rozmawiałem o tym z jednym z producentów modeli i jedyna propozycja to taśma klejąca lub silikon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Cześć, mam do naprawy zawias lotki w laminatowym skrzydle. Ogólnie lotka się trzyma, ale przy końcu zawias (z delaminażu lub innej tkaniny) jest przerwany na długości jakiś 10cm. Nie mam doświadczenia z takimi skrzydłami, wiecie jak to naprawić? Pozdrawiam, Nie widzę uszkodzenia i jaki model ale podpowiem ci jak naprawiałem motylka z laminatu w falkonie - rozciałem na żadaną- nawet na + dolna i gorna częśc laminatów cieniutkim nożykiem i wsunałem nowy "zawias" ,który przygotowałem z 2-3 paseczków tkaniny szklanej sklejone żywicą Sklejone ponieważ łatwo go wepchnac w naprawiana szczelinę. Przed tą operacja naniosłem żywicę na 2 łaczone części . Nowy naprawiany zawias nie spekal na zgniocie działa do dzisiaj OK.. kombinuj coś wygrzebiesz Uważaj byś nie skleił wszystkiego ..nadmiar żywicy usuń w porę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janegab Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Ale czy taśma jest tak trwała szczególnie w upały ...to tak doraznie w lataniu..ale kazdy robi jak mu pasuje.. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...