darusisko Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Witam Mam problem z uruchemieniem tego sinika http://img524.imageshack.us/my.php?image=img0824vk9.jpg Może ktos wie Pozdrwaiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Bo coś jest nie tak. Jakie pytanie taka odpowiedź-podaj jakieś konkrety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markuz Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 to jest silnik MDS 10 , ciężkie silniki i trudne w regulacji , u mnie zaczął w miarę chodzić po wymianie gaźnika na MVVS , rada sprzedaj go jak najszybciej oszczędzisz se nerwów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 To najlepsza rada sprzedaj go i nie bedziesz mial klopotu, a kup nowy silnik najlepiej OS MAX sa niezawodne i latwe w uruchomieniu i bardzo trwale, latam juz trenerkami na silniku 7,5 cm OS max ponad 30 godzin i sa niezawodne. POzdrawiam i zycze dlugich lotow bez KRETA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kbr1 Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Popraw błąd w temacie : Broblem z uruchomieniem silnika 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Markuz "to jest silnik MDS 10 " Dziwne ale na silniku wyraźnie napisano że to Raduga 10 sporo słabszy od MDS 10 ale po wymianie gaźnika rzeczywiście silnik zaczyna w miarę poprawnie pracować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markuz Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 to chyba klepali to samo bo miałem dokładnie taki sam z złota wstawką i takim samym gaźnikiem ale pisało MDS . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Nie to samo ,jak się weźmie oba silniki do ręki to widać zasadnicze różnice .Po uruchomieniu to już naprawdę widac .MOC Raduga ma napis P10PY a na na MDS , MAC 10 z tym że to A nieco inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darusisko Opublikowano 9 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 To znaczy że jak podłącze podgrzewacz doświec żarowych i prubuje go uruchomić z palca to tylko paliwo z wlotu powietrze się wydobuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boruta Opublikowano 9 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2008 Jeżeli się "wydobuje", to bardzo dobrze (znaczy, że jest), chyba, że za dużo go podajesz. Kręcąc palcem, czasem trzeba nieźle się namachać, zanim coś się zacznie (zaopatrz się w rękawiczki) Na początek (jak wnosze z Twoich wypowiedzi) jest to bardzo trudny silnik, tym bardziej, że używasz paluszków (miałem meteory w młodości). Na początek polecam lekturę o uruchamianiu i regulacji silników (użyj opcji szukaj), zwróć uwagę na sposób zasilania świecy, gaźnika w paliwo i poziom paliwa w zbiorniku. Jeżeli nie chcesz zrazić się do silników, przestań używać palców. Na początek nie musisz kupować rozrusznika. Zakładam, że posiadasz wiertarkę, więc skleć sobie rozrusznik z kawałka gumy, lub silikonu z tubki wciśniętego w metalowy kielich mocowany śrubą (czy jak tam sobie wymyślisz, byle obroty się zgadzały i dało się w każdej chwili odłączyć zespół od silnika) Jeżeli nauczysz się doprowadzić silnik do popyrkania przez kilka sekund (prawie każdy trup (silnika) to potrafi), to dalej będzie z górki. Kilka prostych rad: 1. Przepustnica otwarta 1/2-3/4 2. Iglica raczej za dużo, niż za mało (ustalisz sobie ile obrotów(1-3średnio), byle gaźnik nie tonął, bo możesz zgiąć korbowód)) 3. Świeca musi żarzyć jasnopomarańczowo 4. Jeżeli po zassaniu paliwa i kilku obrotach słyszysz ciche skwierczenie wewnątrz silnika, odczekaj aż się odrobine zmniejszy, dokręć troche iglice i kręć śmigłem dalej. Powinien zagadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darusisko Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 U mnie coś nie tak jest ze świecą bo ona wogule nie grzeje. Wie ktoś jaka świeca wchodzi to tego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boruta Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Jeżeli to oryginalna radziecka, to może mieć zasilanie na 2V (żarnik 1,2V nie da rady). Sprawdź, bo i tak już bardziej jej nie spalisz. Czym grzejesz świece? Czasem zwykła, słaba bateria nie żarzy w ogóle, lub szybko się wyczerpuje. Jeżeli dobrze kojarzę, to pasuje OS nr 3, ale niech mnie ktoś poprawi. Koszt koło 18złoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darusisko Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 Grzeje zwykłym podgrzewaczem 1,8 Ah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darusisko Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 A czy ktoś zna schemat jak zrobić mocniejszy podgrzewacz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 A czy ktoś zna schemat jak zrobić mocniejszy podgrzewacz?? Kup świece i nie kombinuj jak koń pod górę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.