Grubyzzz Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Witam powolutku składam swojego pierwszego balsiaka kadłub mam już gotowy, wziąłem się za ster kierunku stateczniki itp. oklejać będę chyba oracalem 551 bo oracover strasznie drogi ale z tym to chyba sobie poradzę. Piszę w sprawie elektryki ponieważ jestem trochę zielony w tych sprawach, czy mogli by mi koledzy zaproponować jaki silnik,regulator ,serwa, wyposażyć to latadło oczywiście w rozsądnych pieniądzach na forach czytałem żeby zkładać serwa mini inni zaś polecają standard sam już nie wiem, a co do regulatora to co to jest ten bec bo są z wbudowanym i osobno i tutaj tez nie wiem w którą strone iść więc proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Witam. Silnik wielkości Turnigy 3536 1200 obrotów na Volt , Regulator 40A z SBEC 5A , Pakiet LiPo 3S 2200 mAh , Serwa wielkości Hitec Hs-81 . Śmigło 13/6 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubyzzz Opublikowano 16 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 czyli serwa micro? i czy na pewno wystarczą a co do regulatora to czy on poradzi sobie z 4s w przyszłości? I wutlumaczcie mi jeszcze dlaczego domek pod silnik ma jedną wrege krótsza a drugą dluzszą przeciez jak przykrece silnik to on po prostu nedzie krzywo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek-bart Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Hs 81 to nie są serwa mikro , jak kupisz regulator obsługujący 4 S to będzie działał na 4S . Domek jest krzywo bo producent zaplanował już wykłon silnika w modelu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...