instruktor Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 W pewnym markecie z narzędziami zbrakowano uszkodzona piłę spalinową z silnikiem 38 ccm .A ponieważ jest tam "swój "człowiek to piła przywędruje do modelarni. podobno uszkodzona szarpanka. Wreszcie Paweł (ten od lasera) nie powie" kiedy ......a kupujesz benzynkę."bo już mam. Reszta na temat po sobotnim spotkaniu w modelarni
instruktor Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Opublikowano 15 Marca 2008 Mam cos takiego i jak zwykle problem co z tym dalej. Przed odchudzanie ważyło toto 2600 a w stanie po odchudzaniu wstępnym 1350 i jeszcze się odchudza
eze Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Nie wiem czy cos z tego będzie . silnik nie jest przystosowany do wysokich obrotow
tikicaca Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 bedzie, bedzie 6-7tys spokojnie wyciagnie kwestia na jakim smigle Na fotce widac ze wydech wypada na tej dluzszej czesci walu, byc moze trzeba bedzie odwrocic cylinder wydechem w druga strone. Tłok z korbowodem jest pewnie na stale, wiec zostaje obrocenie na wale (pewnie wal skrecany, albo rolki). Dorobić dwuczesciowa piaste, jedna siada na klinie na wale, druga nakrecana na gwint wału, calość po dociagnieciu drugiej czesci skrecona
olo Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 Będzie jakaś mała kombinacja z mocowaniem do łoża no i to co mi nie pasuje w tym silniku to łożyskowanie wału.Jeżeli się nie mylę to wał jest podparty na łożyskach igiełkowych te nie będą trzymały wału wzdłuż i to może być problem do rozwiązania. W ramach odchudzania nie odcinałbym już teraz np, drugiego końca wału bo może się przydać
instruktor Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Opublikowano 16 Marca 2008 W pierwszym momencie pomyślałem o cięciu wału ale zrezygnowałem bo jak to Olo powiedział "jeszcze się może przydać" Reszte zobaczę po dokładniejszym"rozbiorze" silnika Obracać nic nie chcę ,natomiast wykonanie piasty nie stanowi dla mnie zadnego problemu.Większy problem może być z ułożyskowaniem i zapłonem. Wszelkie uwagi mile widziane
tikicaca Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 zaplon tak jak pisze Olo kupujesz ze sklepu, jedyne czego z nim niema to magnesu. Najlepiej walcowy neodymowy, wstawiasz go w piascie, czujnik mocujesz uwzgledniajac kąt wyprzedzenia zapłonu
instruktor Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Opublikowano 16 Marca 2008 Zapłon oczywisice elektroniczny bo ten co w nim był to i tak juz padł. Zastanawiam się nad tym http://nastik.pl/uklad-zaplonowy-silnika-benzynowego-p-131.html
tikicaca Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 wez ten drozszy: http://nastik.pl/uklad-zapl-silnika-benzynowego-4050cm-p-916.html roznica w cenie minimalna, a z tym co pokazales sa problemy z zakloceniami, sam to przerabialem. Zaplon mialem odsuniety od odbiornika o ok 30cm, odbiornik Hitec 08RD - podwojna przemiana, i zasieg byl moze z 3m na wsunietej antenie, po wymianie na w pelni ekranowany zasieg ok 70m bez zmian czy silnik chodzi czy nie jak cchesz taniej a sie nie spieszy to mozna ten: http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6292 plus sensor: http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6291
Irek M Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 Ja również zastanawiam sie nad zakupem zapłonu z UH. Tylko.... ta cena :lol2: Czy to będzie dobrze działało z każdym silnikiem, czy tylko z Ich silnikiem? :devil:
tikicaca Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 wazne zeby pasowala fajka na swiece, poza tym trzeba zrobic mocowanie czujnika, i oprawic magnes, to wszystko i bedzie dzialac z kazdym
Irek M Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 To o czym piszesz tikicaca to pryszcz chodziło mi bardziej o samo "pudło" zapłonu. To moje od XYZ 26cm jest plastikowe i w sumie za ok 60zł . Najtańsze z Nastika 100zł więcej, a też nie chciałem go ze wzgl. na plastikową obudowę.
tikicaca Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 tyle ze ten z UH ma metalowa fajke, a ten z nastika nie. a za 100zł rożnicy to moge nawet ten z uh wpakowac w jakas konserwe Fokker sprawdzales czy ten Twoj zaplon nie sieje?? jak tak to na jakim odbiorniku? bo możliwe że ekranowanie samego modułu nie jest konieczne
olo Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 Z tym mocowaniem magnesu i czujnika proponuję trochę inne rozwiązanie niż jest to w kupnych silnikach.Czujnik zapłonu zamocowany na stałe w miejscu najbardziej pasującym a magnes na pierścieniu który będzie sie obracał na piaście silnika.Odpada nam wtedy ustalanie w którym miejscu trzeba wkleić magnes w piastę. a jednocześnie podstawa czujnika jest bardzo prosta bo nie musi mieć możliwości ruchu bo kręcimy pierścieniem z magnesem. W taki sposób to działa u mojej samoróbce i nie narzekam takie rozwiązanie ma nawet więcej możliwości bo można nawet ustawić lewe obroty a tego nie mają firmowe silniki. Przed wklejeniem magnesu trzeba sprawdzić ,który biegun wyzwala czujnik i montować go tym biegunem w kierunku czujnika.
instruktor Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Opublikowano 16 Marca 2008 Darku może jakąś fotkę poglądową
olo Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 To jest ten pierścień z magnesem,który się obraca na piaście Blokuję go 3 śrubami na obwodzie A czujnik przykręciłem na kawałku kątownika w miejscu wygodnym czyli blisko śruby Mój czujnik to całkiem inna bajka ale zmienię go w najbliższym czasie na taki typowy chiński
instruktor Opublikowano 16 Marca 2008 Autor Opublikowano 16 Marca 2008 No dzięki teraz już jestem bardziej "uczony " w tym temacie Jaki duży musi być ten magnes
tikicaca Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 u siebie mam rozwiazanie jak najbardziej typowe, ale Olo mial dobry pomysł. U mnie korekcja kata wyprzedzenia zaplonu tylko tyle co na lezkach na czujniku. Fotka jeszcze ze starym zaplonem magnes walec 3mm srednicy 5mm wyskosci
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.