robertus Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Pytanie z natury trudnych. Jak na taki silnik założyć śmigło trójłopatowe. Na razie zamocowałem jakoś gumką recepturką, ale może ktoś ma bardziej elegancki pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeo Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Ja bym dopasował Wał, który można przymocować śrubami trzymającymi gumę na piastę. ☺ Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 A ma być propsaver dalej? Miałem silnik z taką zintegrowaną piastą a nie pasowało mi mocowanie na gumke - dłuższa oś i zwykła piasta musiały nastąpić. Jeśli ma być na gumkę to najlepiej wykręcić jedną śrubkę z oryginalnego wirnika i zrobić jeszcze dwa gwintowane otwory aby było co 120st. Dalej już 3 śruby w te otwory i będzie siedziało lepiej niż 2-łopatowe. Robota dość precyzyjna i wymaga odpowiednich narzędzi ale wykonalna w domowych warunkach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 1 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Bez propsavera jak najbardziej może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 1 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Spróbowałem wymienić wał i udało się. Wał wyjałem z zepsutego emaxa cf2822. Pasuje idealnie Tu widać różnicę w długości wałów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi