Marcinmb Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Witam drogich kolegow!! Dzis zwracam sie do was z prosba o pomoc w rozwiazniu problemu ktory dotyczy aparatury Sanwa...Przejde do rzeczy...W mojej aparaturce mama Mode 2 wiec gaz po lewej str...Zawsze gdy wlanczalem aparaturke musi byc gaz na samym dole inaczej na ekranie wyswietlalo sie HI! i trzeba bylo dac na dół...teraz tez sie tak dzieje tylko kiedy drazek(gazu)jest w pozycji neutralnej(na samym dole)to silnik idzie mi na maxa!!!!!! :crazy: gdzy dam do gory silnik staje...Oczywiscie mozna regulowac obroty ale dlaczego to sie tak zminilo?dzis rano chce sobie polatac na symulatorku i :ass: ...Probowalem zmieniac REV itp nic nie da sie zrobic..dlatego zwracam sie do was,Koledzy Modelarze z prosba o Pomoc...Mam nadzije ze ktos bedzie potrfil mi Pomóc... Z gory dziekuje za wszelka Pomoc i Pozdrawiam Marcin
mayo Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 100% ciągu z drążkiem na dole, 0% na górze i na zmianę rewersu nie reaguje? Może elektronika padła? Próbowałeś tą aparaturę wraz z modelem czy tylko symulator? Może wina leży po stronie komputera/symulatora? Jeśli w modelu dzieje się taka sama sytuacja to możliwe, że aparatura zaczyna szwankować... A może masz zmiksowany w jakiś dziwny sposób gaz z innym kanałem?
Marcinmb Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 probowalem z samolotem i to samo...ale gaz da sie regulowac..tz w oplowie 50% 25% i wogoel..plynnie mozna dodawac gazu tylko wszystko dziala na odwroat...
meteor Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 sprawdź czy nie prze trymowałeś gazu, miałem podobny problem z inną apką
Marcinmb Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 mam cyfrowe trymery..nie da sie chyba tego zrobic..zreszta juz probowalem
marcin133 Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Jedyna opcja w Sanwie to Revers. Na pewno zmieniasz revers dla gazu? 3 kanał? Czy tak samo dzieje się na wszystkich czterech pamięciach dla modeli? Podepnij pod kanał gazu serwo - sprawdzisz czy rzeczywiście wina jest po stronie aparatury.
Marcinmb Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 ale skad bede wiedzila(na serwie)w ktora stro normalnie sie obracalo a tearaz w ktora sie obraca..musze podpiac do regla zeby to spr...No i juz tak spr i dalej to samo...Jutro zadzwonie do sklepu gdzie kupilem zobaczymy co powiedza(www.modele.sklep.pl)
marcin133 Opublikowano 24 Marca 2008 Opublikowano 24 Marca 2008 ale skad bede wiedzila(na serwie)w ktora stro normalnie sie obracalo a tearaz w ktora sie obraca..musze podpiac do regla zeby to spr... No jak tak piszesz to całkiem możliwe że nie ten rewers używasz Przecież miałeś sprawdzić działanie rewersu a w czym tu ważne jest w którą stronę ma się wychylać?? Używaj więcej głowy do myślenia a także do poprawnego pisania bo zaczynam mieć wrażenie że ostatnim postem sobie jaja robisz z forum.
tikicaca Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Gdzies przy porzadkach znalazlem procedure wejscia w tryb serwisowy w VG6000, mialem to radio i ta metoda na pewno dziala:) zycze powodzenia :wink: Tryb serwisowy Sanwa VG6000 Ustaw przełącznik podwozia w pozycji do siebie, przełącznik trzypozycyjny w środkowym położeniu, przełączniki Dual Rates w pozycji 1 , następnie naciśnij równocześnie oba przyciski Clear i włącz nadajnik. Nadajnik powinien włączyć się w trybie serwisowym. Opcje w Menu Serwisowym: 1. prawdopodobnie kasowanie wszystkich ustawień 2. niesprawdzone 3. ustawienia Mode 4. test LCD 5. test przycisków 6. centrowanie drążków 7. ustawienia napięcia 8. niesprawdzone 9. niesprawdzone
tikicaca Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 odpowiadajac na Twoj problem, to obrocil Ci sie potencjometr na drazku gazu, jest zblokowany srubka, lubi sie odkrecic, ten temat tez sam juz przerabialem rozebrac radio jak wejdziesz w tryb serwisowy to bedziesz mial wychylki liczbowo dla kazdego kanalu, to pomoze Ci ustawic go prawidlowo, juz nie pamietam dla jakiej wartosc jest centrum ale zobaczysz dla innych kanalow. Ustawiasz drazek i potencjometr na centrum i skrecasz blokade potencjometru srubka na klej i powinno byc dobrze
Marcinmb Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2008 wielkie dzieki za odp punkcik poszedl:)a co do naprawy to pokaze tacie twoj post i on mi pomorze:)Bo sam wole czegos nie popsuc:):)Jeszcze raz THX za rade:)
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.