jamod Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 Witam Buduję Toto 0, proszę o kilka porad. 1. Czy pręt węglowy 1,5 mm jako bowden może być umieszczony w koszulkach termokurczliwych? Miałem takie koszulki, najpierw włożyłemdo jednej ale nie była zbyt sztywna (dość łatwo wyginała się wraz z prętem), wsunąłęm ją w trochę większą, teraz jest o wiele lepiej, ale nie mam doświadczenia więc wolę zapytać. 2. Zamierzam zamocować serwa w półce, ale okazało się że dźwignie serw "przeszkadzają sobie", czy w tej sytuacji wymienić dźwignie na krótsze, czy też podnieść jedno serwo aby nie zawadzało o drugie? 3. Czy zawiasy (na fotografii) do steru wysokości i kierunku będą dobre? 4. Czym najlepiej utwardzić listwy balsowe stateczników? Depron będzie później malowany farbą i lakierowany. Pozdrawiam
robertus Opublikowano 7 Września 2014 Opublikowano 7 Września 2014 1. Nie szkoda Ci węgla na popychacz. Kompletny bowden kosztuje 4zł. http://www.modele.sklep.pl/pl/Katalog/MATERIALY-DO-BUDOWY-MODELI/78-Akcesoria/Bowdeny-mocowania-laczniki-i-linki/13135-Bowden-wzmocniony-1-m.html 2. ustaw serwa plecami do siebie, niech orczyli poruszają sie po zewnetrznej. 3. tak 4. nie trzeba.
jamod Opublikowano 7 Września 2014 Autor Opublikowano 7 Września 2014 2. ustaw serwa plecami do siebie, niech orczyli poruszają sie po zewnetrznej. Nie mogę, nie ma miejsca.