tomson Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2007 jednak przy tym pierwszym modelu zastosuje taśmę ponieważ koszty rosną a ja muszę zbierać kasę na aparaturę, odbiornik i aku
zbig471 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Po trzecie primo coś mi się wydaje że aby przykręcić silnik bedę musiał go rozebrać, dobrze kojarze ?? 3 Nie musisz rozbierać silnika, wystarczy tylko popuścić śrubkę w łużu silnika i odjąć je od statora (to ta aluminiowa płytka z trzema otworami przymocowana do silnika widoczna na zdjęciu silnika od tyłu )
motyl Opublikowano 5 Stycznia 2007 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Tomek zawsze mozęsz zrobić odwrotnie Masz moje teflonowe łoże które pasuje do gręgi przerób je tak aby pasowało do silnika rozwierć otwór centralny i nawierć otworem chyba 1,5mm bo kontrowania silnika i po zabiegu. Druga sprawa to klapke od góry i tak trzeba zrobic jak w orginale aby dostać sie i zamontować regiel i AKU
tomson Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2007 dzięki zrobiłem tak jak mówisz, zastosowałem te teflonowe łoże Nawierciłem w nim dwa otwory aby skontrować na silniku Nie wiem tylko czy to przypadek czy może ma tak być ale po przykręceniu tego łoża silnik jest skrzywiony w prawo o jakiś milimetr ten duży otwór w łożu jest krzywo wywiercony W razie czego przerobiłem orginalne łoże pod odtwory we wrędze więc teraz mam dwa łoża wszystkie moje trzy prima się wyjaśniły znalazłem w pracy długie śrubki fi2mm, mam gotowe łoże, wiem jak się już zdejmuje łoże, została mi tylko nieszczęsna śruba we wrędze która się urwała przy odkręcaniu łoża made in Motyl @Motyl na co przykleiłeś nakrętki do wręgi ?? P.S. znalazłem w mojej wsi w hurtowni kolorową taśmę pakową , narazie żółtą ale po niedzieli mają mieć inne kolory więc pojadę po kosztach Pani w pasmanterii ma mi na dzisiaj załatwić rzepa do mocowania osprzętu
motyl Opublikowano 5 Stycznia 2007 Opublikowano 5 Stycznia 2007 @Motyl na co przykleiłeś nakrętki do wręgi ?? żywica z aerosilem albo z arsilem nie wiem czym tam było ale pewnie aerosil
tomson Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2007 muszę się pozbyć tej nakrętki z urwaną śrubką, spróbuje ją potraktować wiertełkiem 2mm
tomson Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udało mi się usunąć urwaną śrubę i przykręcić silnik Z tego co widać jest lekko przekrzywiony, tak ponoć ma być Dorobiłem klapę aby mieć dostęp do regulatora Przymierzam się do zamocowania serwa jak pies do jeża Wydaje mi się że w tym położeniu będzie OK W tym miejscu będę chciał zamocować regulator
motyl Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Z tego co widać jest lekko przekrzywiony, tak ponoć ma być Ale nie w tą strone W prawo ale stojąc za modelem teraz model będzie ci leciał w lewo
Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Zgadza sie .Marcin dobrze mówi .Masz skłon w dwrotna strone
tomson Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 Tak jak pisałem to łoże było od początku krzywe w tym kierunku, zastosuje orginalne i podłoże podkładki aby skłon był w przeciwną stronę
Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Nie martw się o łoże .ja w dużej spalinie też przez pomyłkę zroiłem w "lewo" ,ale duza podkładka z nakrętki M4 załatiła sprawę
tomson Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 już poprawiłem skłon silnika zamocowałem jedno serwo narazie regulacje długości cięgna zrobiłem na swój sposób, to takie skrzywienie zawodowe aby wszedzie gdzie się da, pchać się z lutownicą i lutować Dobrze że nie pracuje jako spawacz Zamocowałem też już regulator
Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Jak juz ustawisz na gotowo dlugosc popychacza to wez kawałek drutu miedzianego i zrób kilka zwoi dookoła popychacza.Inaczej moze się okazac (szczególnie w zimie0 ze popychacze to dwa osobne elementy nie współpracujace z soba.
tomson Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 Mam rozumieć że masz na myśli możliwość puszczenia lutu ?? To co widać to narazie tak przychewtałem aby mieć pogląd na sprawę i napewno poprawię
Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Oczywiście,nawet jak zlutujesz to na maxa to i tak w powietrzu może się rozpaśc,Cyna na mrozie szarzeje i się kruszy.
tomson Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 Mnie to chyba nie grozi bo zanim go skończe i skompletuje wyposażenie to już wiosna przyjdzie teraz czekam na przesyłkę: pakiet, śmigła i piastę pozostanie mi aparatura z odbiornikiem
Freeze-F1 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 A moze lepiej było by dac 1 drut i zagiac go na srodku V i rozgiac jak za krotki lub scisnac jak za dlugi??
tomson Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 @Motyl mi proponował to rozwiązanie, ale niebardzo wiedziałem jak to spiąć do kupy nie mając snapów
motyl Opublikowano 7 Stycznia 2007 Opublikowano 7 Stycznia 2007 No teraz mnei załamałeś Robisz V w środku Z na końcach Zakąldasz narpiew na lotki a później na dźwignie serwa, jeden późneij drugi popychacz a n akońcu przykręcasz orczyk do serwa i to najlepsze rozwiązanie !!
tomson Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2007 o kuźwa zapomniałem że mogę orczyk odkręcić :oops: będzie poprawka
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.