Bubus1940 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Mam problem jak w temacie, nie wiem gdzie znajduje się środek ciężkości tego samolotu. Nadmieniam, że jestem początkujący w pilotażu modeli 3d. Dotychczas latałem Rookie Graupnera oraz Blizzardem i Funjetem Multiplexa. Będę wdzięczny za wszelkie informacje dotyczące tego modelu zwłaszcza, że Artex wycofał się z produkcji samolotów i ewentualna naprawa będzie bardzo kłopotliwa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 wyważ go wstępnie w 1/3 szerokości skrzydła mierząc od krawędzi natarcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 około 1 cm za dźwigarem. Sprawdzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_S Opublikowano 13 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2014 Użyj tego programu http://adamone.rchomepage.com/cg_calc.htm Static margin ustaw na 5, 10 i 15% Będziesz miał zakres regulacji wyważenia. Zwykle w bezwietrznych warunkach lepiej się lata z tylnym środkiem a w wietrzne dni lepiej z przednim. Ewentualnie na leniucha pakiet ustawiasz w 10% i masz spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...