robloz Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Dokładnie to nie wiem co się działo w tej chwili. Silnik pracował nie równo, więc może to było początek przeciągnięcia, albo wahnięcie drążkami bo pierwszy raz leciałem aparaturą z pulpitem. W locie słychać że nie trzyma obrotów,na początku lotu jest nieźle ale im dalej to słychać jak zaczynają na prostej pływać Może ma na to wpływ za niskie usytuowanie zb. paliwa. Paliwo coraz niżej, co w końcu zatrzymało silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Tak dla sprawdzenia może mała prowizorka obróć silnik silnik głowicą w dół i zobaczysz czy to pomoże. Pod silnikiem coś wisi? doważenie? Mam mniejszy silnik który w modelu chodzi OK i zastanawiam się czy pomierzyć odległość od gaźnika i różnicę wysokości żebyś mógł coś do czegoś porównać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robloz Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Pod silnikiem to listwa wzmacniająca maskę silnika. Silnik z głowicą do dołu miałem w poprzednim modelu i było ok. Podniosę zbiornik do góry i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 U nie wisi a zbiornika nie podniosę bo nad nim wiszą serwa ciasnota nie to co u Ciebie Fajnie wygląda z owiewką na silnik będzie jeszcze lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Pierwsze co rzuca się w oczy to brak spalin z tłumika na niskich i wysokich obrotach.Jedynie trochę przy przejściu.A to świadczyło by że jest za ubogo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi