Kazumi Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Witam, zanabyłem takowy sprzęt częściowo złożony. Niestety nie ma instrukcji. Ponieważ jestem kompletnie zielony w temacie jest to dla mnie dośc istona kwestia. Czy ktoś może mnie poratować? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Jakiej informacji konkretnie potrzebujesz? Mam gdzies fabryczna instrukcje jednak nie jest ona zbyt konkretna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazumi Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Wszystkich:) Jak zamocować silnik (obecnie jest wsadzony w drewniana podstawkę i cały wystaje poza obrys samolotu), jak przeprowadzić przewody, jak je zamocować, co czym mocować, gdzie dać pakiety itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Myślę że to ci pomoże więcej niż instrukcja http://pfmrc.eu/index.php?/topic/36588-pioneer-1400-poskladany-polatany/ i to http://pfmrc.eu/index.php?/topic/47511-pierwszy-model-motoszybowiec-pioneer-arf-i-graupner-mx-12-budowa-i-pierwsze-loty/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Ja dodam to: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1231310 pierwsze kilka stron... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazumi Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Wow!Super:) Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...