Kazumi Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Witam, zanabyłem takowy sprzęt częściowo złożony. Niestety nie ma instrukcji. Ponieważ jestem kompletnie zielony w temacie jest to dla mnie dośc istona kwestia. Czy ktoś może mnie poratować? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Jakiej informacji konkretnie potrzebujesz? Mam gdzies fabryczna instrukcje jednak nie jest ona zbyt konkretna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazumi Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Wszystkich:) Jak zamocować silnik (obecnie jest wsadzony w drewniana podstawkę i cały wystaje poza obrys samolotu), jak przeprowadzić przewody, jak je zamocować, co czym mocować, gdzie dać pakiety itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francka Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Myślę że to ci pomoże więcej niż instrukcja http://pfmrc.eu/index.php?/topic/36588-pioneer-1400-poskladany-polatany/ i to http://pfmrc.eu/index.php?/topic/47511-pierwszy-model-motoszybowiec-pioneer-arf-i-graupner-mx-12-budowa-i-pierwsze-loty/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Ja dodam to: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=1231310 pierwsze kilka stron... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazumi Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Wow!Super:) Dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazumi Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Nie bardzo rozumiem zamysł autora w stosunku do tego co widzę na filmach i zdjęciach. Jak zamontować ten silnik ostatecznie (demontować, zostawić) i jak poprowadzić przewody (muszę je chyba przedłużyć, prawda)? Silnik jest nieoryginalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Silnik wciskasz do końca, przewody prowadzisz tym kanałem nad skrzydłami. Jeśli umieścisz regulator w tej wnęce przed skrzydłami, to ma szanse styknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazumi Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Silnik wciskasz do końca, przewody prowadzisz tym kanałem nad skrzydłami. Jeśli umieścisz regulator w tej wnęce przed skrzydłami, to ma szanse styknąć. Ale ten drewniany kołek jest dorobiony i wklejony już a wszystko tak spasowane żeby skleić kadłub.Tylko czy silnik może tak wystawać?Przewodu z regla nie starczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Nie może. Silnik nie powinien wystawać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazumi Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Ok.,czyli do demontażu. A jak teraz umocnić w środku silnik?Jest węższy niż otwór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Nijak. Ma mieć luz, trzymać się ma kadłuba tylko na tym drewnianym kołku, który trzeba porządnie wkleić :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazumi Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 Ahmm.. Ok.,dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi