marek rokowski Opublikowano 11 Stycznia 2015 Opublikowano 11 Stycznia 2015 zachecony prze chłopaków właśnie rysuję następną halówkę... ) kto zgadnei co to?
marek rokowski Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Thunderbolt ??? tak, Thunderbolt powinien się nieźle sprawować
JacekO Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 tak, Thunderbolt powinien się nieźle sprawować Wygląda zachęcająco Ale.... Jeśli mogę wcisnąć swoje 3 grosze: Marku, warto w tych halówkach dać większe stateczniki i jeszcze większe stery (zarówno SW jak i SK), aby przy małych prędkościach też można było zapanować nad maszyną
pilot71 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ja w spicie powiększyłem tylko SK o jakiś centymetr po obrysie. Wychylenia mam ustawione na max. Steru wysokości nie ruszałem bo jego powierzchnia jest wystarczająca, może w FW 190 jest inaczej. Ten thunderbolt ma SK całkiem konkretny.
JacekO Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Ja w spicie powiększyłem tylko SK o jakiś centymetr po obrysie. Wychylenia mam ustawione na max. Steru wysokości nie ruszałem bo jego powierzchnia jest wystarczająca, może w FW 190 jest inaczej. Mi brakuje wychyleń w moich obu Fokach (w drugiej mam powiększony SK - średnio pewnie o 5mm po obrysie i przesunięty zawias SW o ok. 10mm do przodu). Może mam krótkie dźwigienki na serwach, albo latam w za małej hali ;P
marek rokowski Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 hehe tak też i są pomyślane na rysunku powyżej nei ma jeszce naniesionych linii cięcia - no może za wyjątkeim steru kierunku usterzenie poziome dzielone jest podobnie: mały statecznik poziomy z dużym sterem wysokosci
wlodeklis Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Sobotnie latanie na hali,gimnazjum na Malowniczej.
pilot71 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 To ja jeszcze dodam film od siebie: http://youtu.be/9mPyTeamZJY ps - latało się świetnie, ale przy czterech modelach w powietrzu jednocześnie ciężko się połapać gdzie kto jest. Na chwilę obecną latają trzy typy modeli: fw 190, me 109 i spitfire. Marek tworzy, lub już stworzył thunderbolta, a ja zamówiłem u Niego ił-a 2. Co do strat w takich walkach to najbardziej cierpią śmigła, głównie przy kontakcie z parkietem, same modele z uwagi na niską wagę i małe prędkości nie odnoszą dużych obrażeń. Nie sądziłem, że taka halowa konstrukcja tak dobrze zniesie kolizje. W swoim następnym modelu na pewno dokleję nakładki po obu stronach kadłuba tuż za silnikiem, tym bardziej że były dołączone do zestawu. Bardzo wzmocni to konstrukcję i silnik nie powinien się tak szybko wybudować przy kolizji.
mirolek Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Strasznie długie te tasiemki - na tak małej powierzchni chyba lepiej by się wałczyło, gdyby skrócić bibułę o połowę. ms
pilot71 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 I pocienkować o połowę bo śmigła nie dają rady ich ciąć, ale na razie nasze walki na hali są (tak mi się wydaje ) w fazie eksperymentu, więc latamy na dłuższych taśmach. I tak jest problem z trafieniem w taśmę, bo modele są bardzo zwrotne, to nie ESA.
pilot71 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 W najbliższą sobotę odbędzie się w Warszawie impreza modelarska, którą warto odwiedzić. Wszystkie szczegóły są na plakacie:
Rekomendowane odpowiedzi