Michal3013 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Przymierzam się do zakupu silnika i zastanawiam się pomiędzy zdz 80rv/ 80rv-j a mvvs 80irs icu-l/ 80 irs icu-s. I mam do was pytanie co lepiej wybrać i jakie są różnice pomiędzy zdz rv a rv-j i mvvsem irs icu-l a irs icu-s, no i oczywiście jak wygląda z mocą bo producent nie podaje przy mvvsie:( Z góry dziękuję za w miarę szybką odpowiedź gdyz zależy mi na czasie;) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Moje doświadczenie przemawia za MVVS-em zaczynając od kultury pracy, a kończąc na serwisie i znakomitym kontakcie z MVVS :-).Większość zawodników F3M z Czech i Słowacji przesiadło się na najnowsze MVVS 175. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 15 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Nie miałem MVVS-a tej wielkości ale mogę porównać ZDZ-ta 80rvj bo takiego mam do innych silników np. do DA i 3W a takie miałem pod ręką. Waga na 5+, reakcja na gaz 5+,moc okrutna (naprawdę mocny silnik). Radek ma rację ta kultura pracy jest specyficzna i klang też ale ZDZ to silnik z innym układem rozrządu (dysk) a reszta to membrany i one faktycznie inaczej brzmią. Co do serwisu ? hm. kląłem na ten serwis w żywe kamienie do tego roku! Na początku 2014 przed sezonem nadszedł czas na naprawę 80RVJ i co....mail, szybka odpowiedź z zdz (pani Mirka), wysyłka, weryfikacja kosztów i po 10 dniach silnik na stole! Silnik chodził od 2007 roku.Także chyba drgnęło coś w dobrą stronę.Radek jako sprzedawca może mieć inne doświadczenia z ZDZ . Ja miałem miłe rozczarowanie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Rynek wymusza na firmach takich jak ZDZ inne traktowanie klientów i bardzo dobrze że poprawili obsługę :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal3013 Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Dzięki za odpowiedź, już wiem że wybór padnie na mvvsa:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub Baran Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 tylko MVVS ! tzn tak mi sie wydaje bo jeszcze nie latałem ale mam 175NP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal3013 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Jeszcze jedno pytanko co do mvvsa80. Czy ktoś z was orientyje się jaką silnik posiada moc? Niestety wszystkie źródła robią z tego tajemnicę:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 23 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Często tak jest że producent nie podaje mocy bo przy takich silnikach gdzie mamy mnogość doboru układów wydechowych, od prostych puszek do rezonansu, śmigieł i tzw. ogólnej konfiguracji trudno jest tę oddawaną moc określić. Trzeba się posiłkować doświadczeniami użytkowników tych silników , ale w okolicach 7-8 kW takie silniki się kręcą .Kiedyś gdzieś wyczytałem że mój ZDZ 80 RVJ oddaje prawie 9 kW czyli ok.12 KM z porządnym układem wydechowym. Ja osobiście nigdy nie próbowałem dociekać tej mocy bo mam jej w swoim modelu pod dostatkiem.Kiedyś modelarze którzy rozpoczynali erę latania dużymi modelami w naszym kraju ,podczas mojej obecności na jakiś mistrzostwach w Dęblinie (roku nie pamiętam) stosowali prosty przelicznik mocy do wagi. 1KM na 1kg wagi modelu i "spoko" wisi, tak mówili.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal3013 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2015 Silnik ma trafić do mustanga, więc nie potrzebuje stosunku mocy do wagi1:1;-) dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Nie wiem jak duży będzie Twój Mustang Michał ale z 80-tką to masz spore możliwości rozpiętości wagowej ,tylko pamiętaj o rozsądnym obciążeniu powierzchni nośnej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi