Robert Tomzik Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Witam, mam już dwa sezony wylatane na trenerku 60 z Phoenixa i na przyszły sezon chciałbym zakupić dolnopłacik, którym można już potrenować akrobacje, ale też przyjemnie spokojnie polatać. Wyposażenie jakie posiadam które chciałbym użyć w modelu: - aparatura Futaba T7C - silnik Os Max 75 AX - koszt modelu - do 1000zł. Modele jakie wstępnie biorę pod uwagę: - ESCAPADE .61/EP SPORT Plane ARF - Samolot GREAT PLANES - AT-6 Texan .61 - .91 ARF - Samolot PHOENIX MODEL - P-51 Mustang .61-.91/15cc ARF - Samolot PHOENIX MODEL - SUPER CHIPMUNK 90 RF Co koledzy polecie? A może jeszcze coś innego? Półmakiety podobają mi się, ale Escapade chyba najbardziej jest treningowo akrobacyjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuter Opublikowano 7 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2014 Znając twoje preferencje Robert zdecydowanie poleciłbym Ci ostatnią pozycję. Fajny modelik, a ze stajni The World Models koszt około 500PLN. Escapade trochę za mały do twojego silnika, Mustang i Texan za mało akrobacyjne moim zdaniem. CHIPMUNK da ci spore możliwości do treningu akrobacji a jednocześnie będzie łatwy w pilotażu i wybaczy wiele błędów. Sam się zastanawiałem nad tym modelem do Webry 91 ale ostatecznie będę budował Capa 232. A jak tam prace nad uwięzią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 http://www.nastik.pl/phoenix-tiger-p-1465.html To jest moja propozycja.Model sprawdzony. A gdybyś naprawdę chciał model który sprawi Ci kupę radochy to zastanów się nad jakimś FunFlajem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 8 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, mam już dwa sezony wylatane na trenerku 60 z Phoenixa i na przyszły sezon chciałbym zakupić dolnopłacik, którym można już potrenować akrobacje, ale też przyjemnie spokojnie polatać. Wyposażenie jakie posiadam które chciałbym użyć w modelu: - aparatura Futaba T7C - silnik Os Max 75 AX - koszt modelu - do 1000zł. Modele jakie wstępnie biorę pod uwagę: - ESCAPADE .61/EP SPORT Plane ARF - Samolot GREAT PLANES - AT-6 Texan .61 - .91 ARF - Samolot PHOENIX MODEL - P-51 Mustang .61-.91/15cc ARF - Samolot PHOENIX MODEL - SUPER CHIPMUNK 90 RF Co koledzy polecie? A może jeszcze coś innego? Półmakiety podobają mi się, ale Escapade chyba najbardziej jest treningowo akrobacyjny Witaj, a ja polecam Ci Escapade .61. Mam ten model - jeszcze nie latałem bo muszę kupić silnik (Saito FA 125), ale bardzo dużo czytałem na jego temat - same pozytywy. Rozmawiałamem z b. doświadczonym użytkownikiem - twierdzi, że model może latać bardzo spokojnie, lądować na małej przestrzeni a jak odkręcisz gaz to kręci piękną akrobację. Jakość konstrukcji, folii, galanterii, pakowania, instrukcji rewelacyjna. To wszystko za bardzo rozsądne pieniądze. Podobnej wielkości Pulse z Hangar 9 jest ponad 500 PLN droższy. Edytowane 8 Grudnia 2014 przez M.Ch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Tomzik Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Dzięki koledzy za odpowiedzi Tomku uwięź póki co w powijakach, brak czasu na pogrzebanie przy modelach. Pewnie na kolejny sezon przygotuje dwa modele, te co mam i polatamy Co do RC również skłaniałem się ku Escapade i Chipmunk. Po nowym roku będę przymierzał się do zakupu Michał czterotakt 20ccm nie będzie za duży do eskapade? Kolega ma Frenzy z tym silnikiem i rzadko kiedy lata na pełnym, a robi nim wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 11 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2014 Witaj Robert, Escapada . 61 wybrałem po to aby ulotnic pierwszy silnik spalinowy. Od kilku lat latam elektrykami, głównie akrobaty i 3D i lubię nadmiar mocy. Escapad też ma pewien potencjał do akrobacji. Lata temu wymarzyłem sobie, że mój pierwszy silnik to będzie Saito. Poprostu nie trawię dzwięku małych dwusuwów a Saito b. mi się podoba. Saito robi małe lekkie silniki. Fa 125 do Escapada jest z nadmiarem, ale też dzięki temu będzie nie będzie obciążony. Następnie ten motorek trafi do P-47 Thunderbolt 60 ARF. Miło słyszeć, że kolega w Frenzy'm ma taki zapas P.S. Escapad bez konwesji elektrycznej waży 2700 g (+/- kilka gram). Ważyłem wszystkie części. Pooglądaj filmiki jak Escapademe można fajnie wywyjać W fajnej cenie jest tutaj: http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=9706733 Mój był z Modele MAX w jeszcze lepszej. Jak popytasz w Modele Sklep to może opószczą cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Tomzik Opublikowano 15 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2014 Witam, no i wybór padł na Chipmunka http://allegro.pl/show_item.php?item=4874645964 Mam nadziej, że posłuży i długo nim polatam Wiosną napewno model będzie do zobaczenia na lotnisku w Rudnikach koło Częstochowy Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 16 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2014 Witaj Robert, gratuluję zakupu. Sprawdziłem instrukcję od niego. Widzę wspólną cechę konstrukcyjną razem z Escapadem i pewnie setkami innych dolnopłatów. Ja w Escapadzie zamierzam wzmocnić te wypustki na krawędzi natarcia skrzydeł. Wypustki wchodzą w otwór w kadłubie (to też wzmocnię). Escapadem mam zamiar trochę poszaleć a przy locie odwróconym skrzydła trzymają się tylko na tych wypustkach i 2 śrubach. Miłego składania i latania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi