Skocz do zawartości

Dobry model do treningu akrobacji


Robert Tomzik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


mam już dwa sezony wylatane na trenerku 60 z Phoenixa i na przyszły sezon chciałbym zakupić dolnopłacik, którym można już potrenować akrobacje, ale też przyjemnie spokojnie polatać. Wyposażenie jakie posiadam które chciałbym użyć w modelu:


- aparatura Futaba T7C


- silnik Os Max 75 AX


- koszt modelu - do 1000zł.


 


Modele jakie wstępnie biorę pod uwagę:


ESCAPADE .61/EP SPORT Plane ARF - Samolot GREAT PLANES


- AT-6 Texan .61 - .91 ARF - Samolot PHOENIX MODEL


- P-51 Mustang .61-.91/15cc ARF - Samolot PHOENIX MODEL


SUPER CHIPMUNK 90 RF


 


Co koledzy polecie?  ;) A może jeszcze coś innego? Półmakiety podobają mi się, ale Escapade chyba najbardziej jest treningowo akrobacyjny  ;)


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znając twoje preferencje Robert zdecydowanie poleciłbym Ci ostatnią pozycję. Fajny modelik, a ze stajni The World Models koszt około 500PLN.

Escapade trochę za mały do twojego silnika, Mustang i Texan za mało akrobacyjne moim zdaniem.

CHIPMUNK da ci spore możliwości do treningu akrobacji a jednocześnie będzie łatwy w pilotażu i wybaczy wiele błędów.

Sam się zastanawiałem nad tym modelem do Webry 91 ale ostatecznie będę budował Capa 232.

A jak tam prace nad uwięzią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam,

mam już dwa sezony wylatane na trenerku 60 z Phoenixa i na przyszły sezon chciałbym zakupić dolnopłacik, którym można już potrenować akrobacje, ale też przyjemnie spokojnie polatać. Wyposażenie jakie posiadam które chciałbym użyć w modelu:

- aparatura Futaba T7C

- silnik Os Max 75 AX

- koszt modelu - do 1000zł.

 

Modele jakie wstępnie biorę pod uwagę:

ESCAPADE .61/EP SPORT Plane ARF - Samolot GREAT PLANES

- AT-6 Texan .61 - .91 ARF - Samolot PHOENIX MODEL

- P-51 Mustang .61-.91/15cc ARF - Samolot PHOENIX MODEL

SUPER CHIPMUNK 90 RF

 

Co koledzy polecie?  ;) A może jeszcze coś innego? Półmakiety podobają mi się, ale Escapade chyba najbardziej jest treningowo akrobacyjny  ;)

 

Witaj,

 

a ja polecam Ci Escapade .61. Mam ten model  - jeszcze nie latałem bo muszę kupić silnik (Saito FA 125), ale bardzo dużo czytałem na jego temat - same pozytywy. Rozmawiałamem z b. doświadczonym użytkownikiem - twierdzi, że model może latać bardzo spokojnie, lądować na małej przestrzeni a jak odkręcisz gaz to kręci piękną akrobację.

Jakość konstrukcji, folii, galanterii, pakowania, instrukcji rewelacyjna. To wszystko za bardzo rozsądne pieniądze. Podobnej wielkości Pulse z Hangar 9 jest ponad 500 PLN droższy.

Edytowane przez M.Ch.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za odpowiedzi :)

Tomku uwięź póki co w powijakach, brak czasu na pogrzebanie przy modelach. Pewnie na kolejny sezon przygotuje dwa modele, te co mam i polatamy ;)

Co do RC również skłaniałem się ku Escapade i Chipmunk. Po nowym roku będę przymierzał się do zakupu ;)

 

Michał czterotakt 20ccm nie będzie za duży do eskapade? Kolega ma Frenzy z tym silnikiem i rzadko kiedy lata na pełnym, a robi nim wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Robert,

 

Escapada . 61 wybrałem po to aby ulotnic pierwszy silnik spalinowy. Od kilku lat latam elektrykami, głównie akrobaty i 3D i lubię nadmiar mocy. Escapad też ma pewien potencjał do akrobacji. Lata temu wymarzyłem sobie, że mój pierwszy silnik to będzie Saito. Poprostu nie trawię dzwięku małych dwusuwów a Saito b. mi się podoba. Saito robi małe lekkie silniki. Fa 125 do Escapada jest z nadmiarem, ale też dzięki temu będzie nie będzie obciążony. Następnie ten motorek trafi do P-47 Thunderbolt 60 ARF.

Miło słyszeć, że kolega w Frenzy'm ma taki zapas :)

 

P.S. Escapad bez konwesji elektrycznej waży 2700 g (+/- kilka gram). Ważyłem wszystkie części.

Pooglądaj filmiki jak Escapademe można fajnie wywyjać :D

W fajnej cenie jest tutaj: http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=9706733

Mój był z Modele MAX w jeszcze lepszej.

Jak popytasz w Modele Sklep to może opószczą cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Robert,

 

gratuluję zakupu. Sprawdziłem instrukcję od niego. Widzę wspólną cechę konstrukcyjną razem z Escapadem i pewnie setkami innych dolnopłatów.

 

Ja w Escapadzie zamierzam wzmocnić te wypustki na krawędzi natarcia skrzydeł. Wypustki wchodzą w otwór w kadłubie (to też wzmocnię). Escapadem mam zamiar trochę poszaleć a przy locie odwróconym skrzydła trzymają się tylko na tych wypustkach i 2 śrubach.

 

Miłego składania i latania.

post-7590-0-15773100-1426860664_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.