TeBe Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 http://www.tvn24.pl/skrzydelko-marganskiego-zrewolucjonizuje-lotnictwo-to-genialne-rozwiazanie,498463,s.html Czy mi się wydaje, czy to jest takie samo 3LSC jak w Piaggio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Witam Raczej nie. Tylny statecznik zamontowany tylko do prób, żeby zabezpieczyć stateczność, gdyby coś było nie tak. Docelowo układ kaczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Lubię oglądać takie materiały, wypowiedzi konstruktorów. Ale ten pusty tvnowy styl prowadzenia wywiadu mnie odrzuca. Ekhmm...bez obrazy Co do samego "skrzydełka" wydaje mi się, że gdyby przeniesienie tego rozwiązania z lekkiego na duży samolot było możliwe z zachowaniem wszystkich zalet, to już bym widział takie samoloty nad głową. Cuś jak Łągiewka - pomysł słuszny ale nie wiadomo co z tym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Y/F-22 Opublikowano 14 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2014 Przy tej powierzchni (proporcje) i jednoczesnemu oporowi jakie stawia trzeba będzie użyć większej mocy silników aby zrównoważyć straty i lecieć z tą samą prędkością co bez "skrzydełka", to ma wtedy sens skoro te zaoszczędzone procenty paliwa mogą się wyrównać? Może dobre rozwiązanie ale nie do wszystkich maszyn lotniczych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi