pavvelv Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 witam wszystkich serdecznie:) Moja działalnosc na tym forum zaczynam od serii pytan dotyczacych mojego swiezego nabytku. Otoz.. zakupiłem ostatnio na allegro samolot z silnikiem spalinowym nio i narobilem sobie klopotu;] Jak do tej pory nigdy nie latalem spalinowkami (elektrykami niewiele)- zajmowalem sie raczej szybowcami. W zwiazku z tym bede Was prosil o kilka porad w dobraniu do modelu odpowiedniej aparatury. Najpierw przedstawie po krotce dane samolotu: CURARE model akrobata ,rozpiętość 105cm , długość kadłuba 87cm,silnik RADUGA 7,5cm.Model ma zamonotwane wszystkimi popychacze bez elektroniki. Silnik ma przyspawany na stałe tłumik , oraz zamontowany rozpylacz z silnika MVVS Z racji tego ze jestem laikiem w tej dziedzinie prosze Was o pomoc w dobraniu serw nadajnikow odbiornikowitd. oraz o rade co mam uczynic aby wzbic sie w powietrze:D.Prosze rowniez podac orientacyjny koszt przedsiewziecia. Licze na Wasze liczne porady. Z gory bardzo dziekuje Pozdrawiam pavvelv Ponizej zamieszczam linki do zdjec dla ulatwienia sprawy: http://pavvel.vv.fm.interia.pl/curare.jpg http://pavvel.vv.fm.interia.pl/curare1.jpg http://pavvel.vv.fm.interia.pl/curare2.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...