Skocz do zawartości

CURARE model AKROBATA silnik raduga 7.5cm-dobranie aparatury


pavvelv

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich serdecznie:)

Moja działalnosc na tym forum zaczynam od serii pytan dotyczacych mojego swiezego nabytku.:D

Otoz.. zakupiłem ostatnio na allegro samolot z silnikiem spalinowym nio i narobilem sobie klopotu;] Jak do tej pory nigdy nie latalem spalinowkami (elektrykami niewiele)- zajmowalem sie raczej szybowcami.

W zwiazku z tym bede Was prosil o kilka porad w dobraniu do modelu odpowiedniej aparatury. Najpierw przedstawie po krotce dane samolotu:

CURARE model akrobata ,rozpiętość 105cm , długość kadłuba 87cm,silnik RADUGA 7,5cm.Model ma zamonotwane wszystkimi popychacze bez elektroniki. Silnik ma przyspawany na stałe tłumik , oraz zamontowany rozpylacz z silnika MVVS

 

Z racji tego ze jestem laikiem w tej dziedzinie prosze Was o pomoc w dobraniu serw nadajnikow odbiornikowitd. oraz o rade co mam uczynic aby wzbic sie w powietrze:D.Prosze rowniez podac orientacyjny koszt

przedsiewziecia.

 

Licze na Wasze liczne porady. Z gory bardzo dziekuje

 

Pozdrawiam

pavvelv

Ponizej zamieszczam linki do zdjec dla ulatwienia sprawy:

http://pavvel.vv.fm.interia.pl/curare.jpg

http://pavvel.vv.fm.interia.pl/curare1.jpg

http://pavvel.vv.fm.interia.pl/curare2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzio serwa to ja polecam te:

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=281

A jeśli chodzi o aparaturę to wystarczy 4-kanałowa ( lotki , ster kierunlu , wysokosć , sterowni eprzepustnicą )

A jeszce coś do serw , to tamte serwa do lotek i sterów a do przpustnicy to:

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=312

Aparatura moim zdaniem bardzo dobra mam ją i uwa zam że naprawdę jest dobra:

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2756