Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, u mnie całymi dniami prószy śnieg.... Więc spróbowałem pierwszy raz polatać FPV w nocy. Śnieg przestał padać, na dworze -6... Był to mój drugi lot FPV na tak zmontowanym zestawie więc nie odlatywałem daleko. Bardziej chodziło mi o uchwycenie miejscowości w której mieszkam zimową, nocną porą. Czerwone diody mocno popsuły film, a ja nie pomyślałem o zrobieniu osłony na obiektyw - pomysł nocnych lotów był bardzo spontaniczny. Oto efekt:

Opublikowano

Ze stabilizacji jestem zadowolony, H3-3D sprawuje się o wiele lepiej niż Tarot T-2D V2 . Nie znam się na obróbce wideo, na pewno można to poprawić ;) Cały efekt psują czerwone diody z mydelniczki, następnym razem zrobię daszek na obiektyw. Nie zmniejszałem też ISO żeby jak najwięcej widzieć na monitorze.

Opublikowano

W Zenmuse, DJI zastosowało dość dobre algorytmy adaptacyjne do stabilizacji, to fakt. W Tarocie można uzyskać identyczny efekt, jednak trzeba sporo eksperymentować z doborem ustawień.

Co do zaszumienia obrazu, to zaskoczony jestem, że w 4-ce wygląda to tak jak w mojej 3-ce White. Spodziewałem się, że będzie ten problem rozwiązany znacznie lepiej.

Opublikowano

Żeby uzyskać podobny efekt w Tarocie trzeba eksperymentować nawet więcej niż sporo, gorzej tylko jak się nie ma na to czasu. U mnie więcej w nim grzebiania niż latania, każda drobna zmiana i potrzeba dopieszczenia w konfiguracji ;)   Identycznie niestety nie będzie bo brakuje stabilizacji jednej osi w porównaniu do Zenmuse. Z Zenmusem latałem w hexie i phantomie 2, z GoPro 3 + Black i 4 Silver i wszędzie śmiga idealnie, do 4 jedynie dokleiłem monete żeby go wyważyć. Minusem jak dla mnie jest tylko cena... Co do poprawy zaszumienia, to jeszcze sporo poczekamy zanim wyjdzie nowa wersja gdzie będzie to lepiej wyglądało. 

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...