Skocz do zawartości

Mój pierwszy lot FPV zimową nocą


Kornelitoo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza, u mnie całymi dniami prószy śnieg.... Więc spróbowałem pierwszy raz polatać FPV w nocy. Śnieg przestał padać, na dworze -6... Był to mój drugi lot FPV na tak zmontowanym zestawie więc nie odlatywałem daleko. Bardziej chodziło mi o uchwycenie miejscowości w której mieszkam zimową, nocną porą. Czerwone diody mocno popsuły film, a ja nie pomyślałem o zrobieniu osłony na obiektyw - pomysł nocnych lotów był bardzo spontaniczny. Oto efekt:
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze stabilizacji jestem zadowolony, H3-3D sprawuje się o wiele lepiej niż Tarot T-2D V2 . Nie znam się na obróbce wideo, na pewno można to poprawić ;) Cały efekt psują czerwone diody z mydelniczki, następnym razem zrobię daszek na obiektyw. Nie zmniejszałem też ISO żeby jak najwięcej widzieć na monitorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Zenmuse, DJI zastosowało dość dobre algorytmy adaptacyjne do stabilizacji, to fakt. W Tarocie można uzyskać identyczny efekt, jednak trzeba sporo eksperymentować z doborem ustawień.

Co do zaszumienia obrazu, to zaskoczony jestem, że w 4-ce wygląda to tak jak w mojej 3-ce White. Spodziewałem się, że będzie ten problem rozwiązany znacznie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach