_prezes_ Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ooo kolejne cenne wskazówki - wielkie dzięki
jpd Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Silnika z przypalonego oleju łatwo się nie myje więc ktoś musiał się napracować nad tym . Gdyby nawet silnik okazał się trafiony za 210pln masz ASP 25 więc dramatu nie ma .Hehe i tu sie mylisz ... W ogole sie nie myje ino wsadza sie do magicznego plynu i wyciaga czysty, nowka funkiel nie smigany... Hint: uzytkownicy kominkow i piekarnikow wiedza o czym mowie
diabolo Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 To paliwo ma tylko 12% oleju, zajeździsz ten silnik zanim go dotrzesz. Tak jak napisał alyan to bardzo dobry silnik, nie tak mocny jak OS Max 25 FX, ale prawidłowo dotarty i eksploatowany będzie latał dekadami! Potrzebujesz paliwo z odrobiną rycyny np. MT Contest 10 (to z linku, który podał Ci Kacper). Gdybyś zdobył nieco większy tłumik do niego zyskałbyś dodatkowe kilka setek rpm, ale to nie jest konieczne. poważnie taki silnik wytrzyma kilka dekad ?
alyan Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Kwestia eksploatacji - ale tak. Enya to jakościowo dopracowane silniki. Mam 40CX z początku lat 90-tych i pracuje bez zarzutu co sezon. Ale to inna technologia niż SS (jest na pierścieniu).
mirolek Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Proponuję edukację kolegi, zacząc jednak od ortografii. ms
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Myślę że to na tyle interesujący silnik że warto go dać w ręce doświadczonego kolegi ,który pomoże zrobić oględziny stanu technicznego , odpali i ewentualnie zadba o prawidłowe dotarcie , jeśli takie będzie potrzebne . To że silnik jest starszy i na panewkach nie na łożyskach nie koniecznie musi oznaczać że nie będzie sprawdzał się w roli napędu do trenerka . Tak jak napisali koledzy silnik nie jest demonem osiągów ale trwałością z pewnością zdeklasuje wiele nowoczesnych silników wysokoobrotowych .
_prezes_ Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 To jak dla mnie same dobre wiadomości, ponieważ nie spodziewam się bóg wie czego po osiągach , to mój pierwszy spaliniak w dodatku w trenerku i więc ma mnie poprostu trenować i przeciągnąć na strone zapachu eteru i spalin
_prezes_ Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 No widzisz jakie mam plecy
Paweł Prauss Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Do tego silniczka nie stosuje się paliwa z zawartością eteru, no chyba, że chcesz go zabić.
_prezes_ Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2015 Kurcze ależ tu wszyscy są drobiazgowi i łapią odrazu za słówka pisząc eter i spaliny to była przenośnia nawiązująca do paliw lotniczych, których tak wiem nie stosuje się w tych modelach. Poprawniej było by gdybym napisał "nitra i spalin" - mój błąd postaram się na przyszłość odpowiedniej dobierać słowa A korzystając z prawa głosu, panowie jak najlepiej rozwiązać kwestie zasilania odbiornika i serv ? Tymczasowo wymyśliłem sobie coś takiego http://abc-rc.pl/Koszyczek-na-baterie-R6 ale na dłuższa mete chyba słaby pomysł, czy nie ? Myślałem kupić jakiegoś li-pola ale coś mi się obiło o oczy (gdzieś w wątku którymś wyczytałem) że musiałbym mieć do niego jeszcze jakiś balanser ? Ktoś mógłby mi rzucić na te sprawę bardziej doświadczonego światła ?
idfx Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=183_486&products_id=15416 Koszyczek Sobie odpuśc ... będą wibracje, pojawi się i "niestyk" i katastrofa murowana.
_prezes_ Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 Wiem ze to offtop ale nie chce juz zakladac nowego tematu. Dzis dostalem w lapki model, uszkodzil sie w transporcie zawias steru kierunku i teraz pytanko czy wustarczy jak go podkleje na CA czy najlepiej jednka wymienic? I jak najmniej inwazyjnie ew to zrobic ?
idfx Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Wymienić !! on się urwał po samej d...ie i jak zakleisz CA to zakleisz i ruchomą część, pomijając fakt, że i tak by wkrótce puściło. Delikatnie wciskaj i przesuwaj skalpelek jak najbardziej po płaszczyźnie zawiasu. Co jakiś czas nim ruszaj (zawiaskiem), ale z wyczuciem aż w końcu puści nie wyrywając mięsa. Nowy wklej na żywicę a nie na CA.
_prezes_ Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2015 Wielkie dzieki za szybka odp
andrzej-ko Opublikowano 19 Stycznia 2015 Opublikowano 19 Stycznia 2015 A korzystając z prawa głosu, panowie jak najlepiej rozwiązać kwestie zasilania odbiornika i serv ? Tymczasowo wymyśliłem sobie coś takiego http://abc-rc.pl/Koszyczek-na-baterie-R6 ale na dłuższa mete chyba słaby pomysł, czy nie ? Myślałem kupić jakiegoś li-pola ale coś mi się obiło o oczy (gdzieś w wątku którymś wyczytałem) że musiałbym mieć do niego jeszcze jakiś balanser ? Ktoś mógłby mi rzucić na te sprawę bardziej doświadczonego światła ? LiFe
arkozi Opublikowano 8 Lutego 2015 Opublikowano 8 Lutego 2015 Co do zasilania, to ostatnio słyszałem, że najlepiej zastosować lipola+bec.
mr.suchy Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Jak zawias może się uszkodzić w transporcie nie niszcząc steru kierunku ?
jpd Opublikowano 10 Czerwca 2015 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Co do zasilania, to ostatnio słyszałem, że najlepiej zastosować lipola+bec. Moim zdaniem (z doświadczenia a nie z internetu) na dziś najkorzystniej wychodzi 2SLiFe, Lipol+Bec jest u mnie na drugiej pozycji dodatkowy układ elektroniczny który może się popsuć. 2S-LiFe można bezpośrednio podpiąć do każdego odbiornika i serwa 4-6V
Rekomendowane odpowiedzi