bart07 Opublikowano 2 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Bo można go później przenieść, dodatkowo ma wyjście 8 kanałów i poziom sygnału - po odpowiednim założeniu zwór. Mam taki i teraz robi za przekaźnik do symulatora. Pracował już z płytką z openaero. Jest po prostu fajny. Przepraszam, za pomylenie imienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2015 Można i tak, ale trochę zniweczyłoby to mój plan walki o każdy gram a tak sobie postanowiłem .. Można by i kupić pakiet 2200 mAh do tego modelu, bo potem mogę ten pakiet wykorzystac w innym Full range też mi tu nie pomoże bo po 150 metrach nie będę już widział modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Przyszły odbiorniki, jestem pod wrażeniem tego maleństwa po lewej stronie Z lutowania przewodód serw do płytki muszę zrezygnować. Odstępy między pinami są zbyt małe by się tam solidnie wlutować i w każdej chwili istniałoby ryzyko, że coś puści. Na szczęście w zestawie z odbiornikiem przyszedł komplet mikrozłączek. Gdyby już jednak coś nie tak poszło to awaryjnie zamówiłem V8R4-II. Lewy 1.6 g, prawy 2.7 g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tabul Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Jako początkujący, pomimo dość dojżałego wieku modelarz latający głównie motoszybowcami, zapragnąłem przez zimę skonstruować coś lekkiego z depronu. Zbudowałem modelik na wzór Jaka o rozpiętości 800 mm. Starałem się jak mogłem, ale waga wynosi 195 g. I nie wiem jak ją jeszcze zbić. Na razie wykonałem "loty" w mieszkaniu tylko w zawisie i stwierdziłem że silnik rwie już na umiarkowanej mocy (50-60%). Silnik to: E-Max FG 2205 (68W), pakiet 2S 440 mAh, regulator Budget 10 A. Mam dwa śmigła: gws 8x4 i EP 7x6. Z braku doświadczenia w tej dziedzinie modelarstwa, chciałbym wiedzieć czy ten model ma szansę latać (majestatycznie) w hali, czy lepiej nie ryzykować i latać tylko na łace w spokojnym powietrzu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 no no .... modlę się o pogodę od poniedziałku .. jak dopisze to zaczną się ćwiczenia jak widać Fury daje radę Tadeuszu, co do hali niestety nie podpowiem Czy mógłby Pan wstawić, co ostatecznie zamówione do tego modelu, proszę zdać relację ze złożenia Jaki Pan !! Kacper jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 redi tu flaj Doszło kilka kropel kleju i ostateczna masa modelu 310 gram jak najbardziej zadowalająca Wsadziłem jednak V8R4-II, nie chciało mi się bawić z mikrozłączkami w planowanym odbiorniku a różnica wagi około 1 gram. Nie ma problemów z wyważeniem, obecnie bardzo minimalnie leci na ogon, ale nie będę nic robił bo może się okazać to całkiem wskazane. Po lotach się okaże, ale póki co pogoda nie daje szans na oblot Pozostaje trenować zawis w pokoju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Po niemal 2 tygodniach wyczekiwania na pogodę dzień sprzed końcem urlopu powiedziałem sobie - teraz albo nigdy ! Nie jest to moja wymarzona próba nowego modelu z racji wichury a te 300 z kawałkiem gramów okazało się niczym bezbronny liść. Przez to lot odbywał się na większej wysokości. Lądowanie tragiczne z bocznym wiatrem, bo łąka na której stałem bardzo wąska a nie chciałem lądować z za pleców od strony sąsiadów. Na domiar złego lot odbywał się bez SK. Poszło serwo i wyłamane były 3 zęby na dużej zębatce serwa. SK był porzez to w "neutrum", ale z lekkim luzem i dyndał na lewo / prawo w zależności od położenia modelu względem wiatru. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolony, że w ogóle poleciał i dał kupę frajdy. Teraz czekam na bezwietrzną pogodę i regulację pod 3D i dużo spokojniejsze loty, ale to niestety dopiero za 3 tygodnie. Nie widzę powodu zmiany silnika na mocniejszy Obecny ciąg około 570 gramów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi