Skocz do zawartości

Warunki do kadry narodowej F3A


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W Koczargach na pewno, już o to zadbam.  W Rzeszowie też się spodziewam, ale ty przecież z Rzeszowa to wiesz lepiej. W Lipowie i Łodzi, jak będą chętni, też myślę że zorganizują i klub.

Opublikowano

Rowniez goraco polecam klase klub :) Sam tez zaczynalem od tej klasy. Pozwala na poznanie atmosfery zawodow, zapoznania sie z tym o co w ogole w tym wszystkim chodzi i posmakowania rywalizacji a to wciaga :)

Wciaga na tyle ze latanie zaczyna miec glebszy sens i samo latanie wokol nosa na lotnisku przestaje wystarczac. Zaczyna sie trenowac aby moc innym pokazac ze robi sie postepy a z czasem  zaczyna uzyskiwac lepsze wyniki na zawodach.

Latanie samemu dla siebie tez jest piekne ale poddac sie ocenie sedziow i skonfrontowac swoje umiejetnosci z innymi zawodnikami to juz zaczyna byc ekscytujace, adrenalina rosnie etc.

Polecam

Opublikowano

Jeśli chodzi o startowanie w f1A ...

To samo mi mówi mój instruktor który jest naprawdę dobry w tej klasie (Grzegorz Data morze ktoś kojarzy ) 

nie chwaląc się miałem być w w tym roku w kadrze ale nie miałem modeli i zagapiłem parę spraw i się nie udało

Ale mnie ciągnie do elektryków a jeszcze bardziej do akrobacji :D

Chyba mnie na mówiliście na F3a  club tylko ze u mnie bardzo słabo z kasą, może poszukam sponsorów mam jak na razie parę zwycięstw to może na drobne sumy się zgodzą  :P  :P  :P

A jaki model polecacie do f3a na początek?

Nie mogę znaleźć nic konkretnego :angry:

http://www.modelmotor.pl/katana-ep-102cm.html

co o nim myślicie?

 

Pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie ;)

Opublikowano

nie wiem jak małymi modelami sie lata w klubie ale wydaje mi sie ze metrowka to troszke za mało (odległość od sędziów) niech wypowiedzą sie znający temat ;)

Opublikowano

Patryk, jeśli tylko Ci się to podoba to trzymaj się chłopie swobodnych, a na MŚ z całą pewnością pojedziesz, masz jeszcze 3 lata kariery juniorskiej, nie zmarnuj tego.

W F3 zawsze zdążysz się pobawić.

Opublikowano

Patryk, jeśli tylko Ci się to podoba to trzymaj się chłopie swobodnych, a na MŚ z całą pewnością pojedziesz, masz jeszcze 3 lata kariery juniorskiej, nie zmarnuj tego.

W F3 zawsze zdążysz się pobawić.

Bardzo madre slowa i porada.

Podpisuje sie pod tym obiema rekoma i nogami.

 

I Patryku jedna wazna sprawa: nie wyobrazaj sobie ze np F3A czy tez jakakolwiek inna kategoria jest czyms lepszym od np F1A.

Tak nie jest i tylko niemadrzy zakompleksieni ludzie tak opowiadaja.

Wszystkie kategorie sa rownie wartosciowe i rozni ludzie lubia rozne. Jest to normalne.

Ja bawie sie w F3A, bardzo milo wspominam F1A ale  dla mnie najlepsza kategoria Swiata jest..........F2C wyscig na uwiezi.

Ale nie wmawiam nikomu ze F2C jest najlepsza kategoria i wszyscy to powinni zrozumiec :)

Opublikowano

F1A będę startował .. ale małymi kroczami do f3a

Po prostu dla mnie rc jest dla mnie żywsze niż swobodnie latające ale 1 najbardziej mi się podoba w F1A ze kondycje na tym można zrobić sobie niezłą  :P

 

To jak z tym modelem do F3A?

I jaki lepszy napę spalina czy elektryk?

 

 

Pozdrawiam O.P

Opublikowano

Elektryki są łatwiejsze, lecz póki co droższe w eksploatacji (ładowarki, akumulatorki, balancery itp) no i cięższe przy porównywalnej mocy, a spalina jest dla mnie kwintesencją modelarstwa.

Nie lubię samolotów na baterie  :P

  • Lubię to 1
Opublikowano

Gdybym dzisiaj wchodzil w klub to wzialbym w ciemno taki model bo bardzo dobry:

http://www.sussex-model-centre.co.uk/shopexd.asp?id=48669

 

I tylko elektryki! ladowarki sa juz bardzo tanie, bateria do takiego modelu to 25-30 euro i wystarczy lekko na ponad 100 lotow- i wyjdzie duzo taniej niz spalina.

 

Elektryki sa dzisiaj juz tansze niz spalina a waga praktycznie ta sama.

 

Chcialbym latac spalinami bo zauracza mnie zawsze dzwiek czterosuwowej Yamady ale.... wychodzi bardzo drogo, paliwo, serwis, co jakis czas male i kosztowne klopoty. W elektryku pstryk i lecisz. Caly czas na lotnisku poswiecam na trening i poprawianie bledow ew korekte regulacji itp. a zapomnialem juz o takich rzeczach jak regulacja silnika, zagladanie do niego czy cos tam jeszcze...

Opublikowano

Patryk, jesteś z okolic bochni to lataj F1A, masz Pana Grześka, Adrian możliwe, że też coś pomoże ;)
Zrob model, naucz się latać na haku :)

Opublikowano

Wiem 

Adrian i tak mi dużo już pomaga  ;)

Ja jeżdżę na zawody F1A ale mimo wszystko ciągnie mnie do f3a

Nie rzucam swobodnie latających tylko dodatkowa chce spróbować w f3A

Kupuje teraz model F1A ale według mnie to jest trochę nudne bo tylko się holuje krąży i tyle potem modela lata sam ale przynajmniej Można zrobić niezłą kondycję  :P

To nie próbować teraz F3A?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Od rana tu nie zaglądałem a tu się tyle dzieje.Patryk model o który się pytasz, Katana EP to model zupełnie do innego latania niż F3A. Jeśli masz chęci wystartować w klasie, to naprawdę wystarczy dowolny model o choć minimalnych możliwościach akrobacyjnych. Na pierwszych zawodach dopiero zobaczysz o co w tym chodzi. Pisze tak bo zakładam że nie masz bezpośredniego kontaktu z modelarzami od akrobacji RC. Czy latasz? A możee zupełnie jeszcze nie latałeś na radio. Powiedz choć trochę o swoim doświadczeniu RC. Bez takiej wiedzy trudno coś doradzać.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.