azja Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Witam Niedawno kupiłem motoszybowiec Adriana od Topmodel. 2,08 m klapy, lotki, usterzenie typu V. Posiadam aparaturę OPTIC 6 QPCM i odbiornik HFD-08RD. Model jest już praktycznie złożony, jednak mam problem z prawidłowym podłączeniem serw (6). Lotki podłączyłem na kanał k1 i k5, usterzenie k2 i k4, motor k3, a klapy k6 na kablu Y. Klapy zamiast wychylać się w jednym kierunku wychylają się w kierunkach przeciwnych. Prosiłbym o pomoc jak się z tym uporać.
Rafal B. Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Najprościej to kupić elektroniczny rewers http://nastik.pl/rewers-ruchu-serwa-nfinv1-p-1856.html (wpinasz go za kablem Y przed serwem) Lub jeśli jest miejsce w skrzydle to trzeba inaczej zamontować jedno serwo. Bo teraz masz je zamontowane lustrzanie a powinny być nie lustrzanie zamontowane.
meteor Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 u siebie w micro serwie przylutowywałem kabelki na silniku w serwie, serwo działa do dzisiaj i ma się dobrze, koszt = 0zł
Marcin Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Adam, litości, czytaj ze zrozumieniem!!!!!! :evil: :evil: Kolego azja, jesli masz mozliwosc, to przepnij lotki na kabel Y zamiast klap, wtedy jeden kanał załatwi na razie sprawę, a klapy podepniesz pod 2 osobne kanały, O ILE aparatura na to pozwala. W innym przypadku polecam to, co Rafał B - rewerser wpięty przed jedno z serw.
azja Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Koledzy, sprawa dotyczy serw czeskich TS1816. jeśli chodzi o lutowanie to mam pewne obawy co do efektu po mojej ingerencji. Marcin po napisaniu postu przeczytałem póżniej jeszcze kilka i wiem że ten temat był już drążony na forum. Myślę że jednak moduł rewersu będzie najlepszy, ale zamiana na lotki to na teraz w moim przypadku wyjście jedyne. Myślę że Optic 6 da radę? Co myślicie o tym modelu, bo nie znalazłem na żadnym forum nic na temat ADRIANY. p o z d r a w i a m a z j a
tomtom Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Opublikowano 19 Kwietnia 2008 mam coś prawie identycznego pomysł z kablem Y na lotkach jest najdelikatniej nieszczęśliwy tracisz funkcję CROW ( motylek) - niezwykle przydatne :wink: tracisz różnicowe lotki - czyli co zakręt tak gdześ o metr niżej swego czasu miałem w lotkach serwa z trybami z plastiku przeszedłem na metalowe - przy ostrym lataniu plastiki zbyt szybko "łysiały" z Adriany, przyznaję, mam tylko winglety - to je ono w lataniu nie przeszkadza, ale za to jak wygląda ! edit: ja w klapach przelutowałem kabelki silnika i potencjometru w 81MG
azja Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2008 t Tomtom sorki że zawracam głowę ale zamówię ten rewers w R I K U ?
tomtom Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 przekopałem parę sklepów, ale rewersy jakos zanikły może ktoś widział i da znać ?
Rafal B. Opublikowano 21 Kwietnia 2008 Opublikowano 21 Kwietnia 2008 przekopałem parę sklepów, ale rewersy jakos zanikły Najprościej to kupić elektroniczny rewers http://nastik.pl/rewers-r...nv1-p-1856.html (wpinasz go za kablem Y przed serwem)
azja Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Zamówiłem i czekam na przesyłkę z NASTIKA, bo to chyba jedyny sklep gdzie można kupić rewers. Dzięki za pomoc. p o z d r a w i a m
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.